Osamu Miya x (Male!) Reader; A nyaraló

938 70 79
                                    

Itt is az új rész SugawaraIsMyHusband kérésére, remélem tetszik ^^ És hivatalosan is lehet kérni :3 Ha betelik a könyv (mert még van pár, amit meg kéne írjak, azokkal foglalkozok elsősorban), valószínű megnyitom az x reader 2.0-t, ha nektek is megfelel és lenne rá igény

Igazi túlpörgött társadalmi pillangó voltam, mindenkivel barátkoztam, aki szóba állt velem, így sok barátra tettem szert. Noha ezeknek a barátságoknak nem az összes tagja volt az igazi barátom, csak olyan "összefutunk és tudunk miről cseverészni" barátok voltak. Nem voltam büszke erre, de legalább nem éreztem egyedül magam. Merthát otthon a dolgok viszont nem alakultak ennyire jól. A coming outom után a szüleim úgy döntötték, hogy szellemként kezelnek és ha mégis beszélniük kell velem, az undor ott csillogott a szemükben. Azt mondták, hogy az egyetlen oka annak, hogy nem tesznek ki a házból, az az, hogy nem annyira kegyetlenek.

A sulimban nagyrészt a Miya ikrekkel lógtam, mert ők voltak a legjobb barátaim. Tsumu hangulat ingadozásait imádtam, ahogy azt is, hogy testvérét hogyan tudja kirángatni a komoly formából, noha csak addig, amíg leordítja és verekednek, mert utána minden a régi. Magával a röpicsapattal is jóban voltam, szárnyaik alá vettek és minden olyan programra elvittek engem is, ahova csak engedélyezett volt a megjelenésem, így rengeteg emlékez szereztem általuk.

- Nee~, [Név]-kun!- akaszkodott nyakamba Atsumu az iskola folyosóin, mikor útban voltam hazafele.

- Igen?- néztem szemeibe, ami nem volt túl nehézkes, hiszen majdnem egymagas voltam vele.

- A hétvégén a jó idő végett kimegy a csapat a nyaralónkhoz, lenne kedved jönni?

- Naná!- mosolyodtam el szélesen.- A legnagyobb örömmel megyek veletek.

- Szuper!- boxolt vállamba vigyorogva.- A testvérem ennek nagyon fog örülni.- kacsintott rám, mire kissé elpirulva ráncoltam homlokom értetlenségemben.

- Ezt meg, hogy érted?

- Majd meglátod, ha nem leszel vaksi és észreveszed mi folyik a szemed előtt, öcskös.- azzal háttam megpaskolva indult el sietve lefelé a lépcsőn. Nem értettem, mi van az orrom előtt? És mi köze van mindennek Osamuhoz?

~~~

A hétvége hamarabb elérkezett, mint azt gondoltam. Úgy látszik, hogy a folytonos tanulás, hogy lefoglaljam magam, bevált, mert el sem hittem, mikor pénteken az utolsó óta után fellélegezhettem. A srácok azt mondták, hogy mivel nincs messze az a bizonyos nyaraló, így ha este 8-kor indulunk el, az tökéletes. Mivel egyiknek sem volt jogsija, hármunk közül csak nekem, így én vállaltam az ő fuvarukat. Odahaza összepakoltam a cuccaim egy sporttáskába, amit csak bevágtam a csomagtartóba, s már indítottam is a motort. Halkan dudolászva vezettem el a már jól ismert házig, ahol a két testvér már kint várt. Nekik jelentősen több holmijuk volt, dehát ezt a házigazdáktól el is lehetett várni. Az édesanyjuk az ablakban kiintegetett, amit szélesen mosolyogva viszonoztam, majd kiszálltam a kocsiból és megindultam a fiúk felé.

- Sziasztok! Na gyertek, pakoljatok be. Ha a hely nem elég, a hátsó ülésre is mehet még valamennyi, csak férjetek be te is.- nyitottam ki nekik a csomagteret vigyorogva, mire megköszönve elkezdtek bepakolni. Természetesen segítettem nekik, hisz milyen barát lennék én, ha hagytam volna, hogy egyedül tegyenek mindent.

- No, irány a kocsi!- tapsolta le Atsumu kezeiről a piszkot, és már nyúlt a hátsó ülés kilincséért, de testvére is oda nyúlt épp, így amolyan "most komolyan?" fejjel ránézett.- Iszkiri az anyósülésre.

- Te nem parancsolgatsz nekem!- horkant fel Osamu, de meglepetésemre tette, amit testvére mondott neki. Végülis nem bántam, hogy a nyugodtabbik fivér ül mellettem majd, hiszen jól tudtam, hogy Tsumu nem hagyná, hogy az útra tudjak koncentrálni, így viszont minden figyelmem az úté lehetett... Majdnem.

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang