Aikichi kérésére itt egy naggggyyyyon megkésett rész. Nagyon nagyon sajnálom, hogy csak most írtam meg, de remélem nincs harag és tetszeni fog ^^ A végére vigasz képp beteszek majd pár képet az én drága Ei-babámról *-*
Kirishima szemszöge
Megígértem [Név]-nak/nek, hogy ma érte megyek. Ő egy másik iskolában tanul, a város másik felében. Egy átlagos gimnáziumban kezdte tanulmányait meg, és állítása szerint egyáltalán nem bánta meg a döntését, miszerint odamegy. Az egyetlen hátrány, hogy korán kell kelnie, mivel elég messze lakik, a buszozástól pedig rosszul lesz, így naponta gyalogol. Odafele félútig egyedül, visszafele pedig szinte minden nap velem.
Princess💕😍: Manó, van még 2 órám, szóval nem kell sietned
Me: Akkor szólok majd a tömegközlekedésnek, hogy lassabban menjenek 😜
Princess💕😍: 😂 Ahogy gondolod
Me: Vigyek valamit? Esetleg [Kedvenc édesség]? Vagy [Kedvenc ízesítés] shake?
Princess💕😍: Jól hangzik *-* Imádlak ❤
Me: Én is téged ❤❤
Azzal eltettem a telefonom a zsebembe, hogyha esetleg még írna, kéznél legyen.
- Akkor én el is mentem, sziasztok!- búcsúztam el a srácoktól és már mentem is volna, de Mina és Kaminari az utam állták.
- Hova sietsz te mindig?- kérdezte a lány, karjait összefonva.
- H-hát...- pirultam el kissé és a tarkóm kezdtem el vakargatni.
- Na neeee! Csaj van a dologban, mi?- vigyorodott el Sero.
- Meglehet..
- Be kell mutatnod minket!- mondata végén a pink lány bólintott egyet.
- Engem nem izgat.- morogta Bakubro és elviharzott.
- Erről nem egyedül döntök. Az nem lenne férfias, ha nem beszélném meg vele.
- Mi a neve? Hogy néz ki? Jófej?- rohamozott meg Kaminari a kérsésekkel.
- [Teljes Név]-nak/nek hívják. Igazi angyal...- mosolyodtam el szerelmesen. Mindig ez van. Ha rá gondolok az arcomra ez az idióta, szerelmes mosoly kerül, a szívem hevesebben dobog, gyomromban pillangók kelnek életre és sokkal boldogabb vagyok.- [Hajszín & hossz] a haja, amit általában vasal és kiengedve hagyja. Szemei [Szemszín]-ban/ben szikráznak. Nem szeret lányosan öltözködni, sminket sem visel. Nem nádszál vékony, kissé molett de elképesztő jól áll neki! Képessége pedig nincs, és igen. Állati jófej!- meséltem boldogan éltem szerelméről, miközben elindultam a buszmegállóba, hisz a busz, amire általában felszállok miatta, hamarosan jött volna.
- Biztos nagyon kedves is, ha ennyire elcsavarta a fejed, haver!- csapott hátba Sero, ami visszarántott a valóságba. Kicsit elkaladoztam.
- Hát igen...- sóhajtottam fel mosolyogva.
Egész úton kérdezgettek. Mindent meg akartak tudni róla, aminek nem tudtam, hogy örüljek vagy féljek tőle. Féltem, hogyha elmondok róla mindent, [Név] megharagszik.Végül bementünk az iskolába és az előtérben leültünk, hogy megvárjuk a lányt. Rápillantva az órámra, megállapítottam, hogy hamarosan vége az utolsó előtti órájának.
Me: Hercegnőm itt vagyunk az aulában. Majd gyere le ❤
- Uuuuu!- vigyorgott Mina, aki meglátta mit is írtam.- "Hercegnőm"?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime one shots I. (Befejezett)
FanficHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO