Azt hittem az életem nem lehet az eddiginél is furcsább, azonban nyilván ebben is tévedtem. Világéletemben azt hallgattam, hogy a ghoulok a világ démonjai, hogy ők a legrosszabbak bla bla bla... Már kicsinek is pont, hogy menőnek tartottam őket. Mármint, ki tudja, biztosan léteznek olyanok is akik a békés utat választják, nem mészárolnak csak azért mert úgy van kedvük.
Éppen az egyik kedvenc helyemről tartottam hazafelé délután mikor megpillantottam egy tele graffitizett épületet, előtte egy motorral.
Ide mindenképp benézek, érdekel mi lehet ez a hely! Csak addig nehogy szemet szúrjak egy ghoulnak, nem kívánok még meghalni minimum 30 évig, köszönöm szépen.
Bementem a boltba. A lélegzetem is elállt a sok maszk láttán.
- Hahó, van itt valaki?- kiáltottam el magam a teljesen kihaltnak tűnő helyiségben forgolódva.
- Segíthetek?- bökdöste meg valaki a vállam.
Az anyját! Ő.... Asszem ma meghalok.. A férfi szemmel láthatóan egy ghoul volt. Oldalt felnyírt, fekete, hátul copfba kötött haja volt, bal szem sarkában 2, szájában 1, valamint fülében még jó pár pirszing díszelgett. Tetoválva volt és teljesen fekete, ám ízléses ruhákat hordott. Azt kell mondjam, egész helyesnek találtam.
- Oh, öhm... Izé én csak megláttam ezt a helyet és valami késztetett, hogy nézzek be. Mi-mit is lehet itt venni. Gondolom maszkot, de azon kívül van más is? Fesztiváli maszkokat is készítesz? Nagyon tetszenek a kiállított darabok, igazán tehetséges vagy. Oh, wow az nagyon menő! És az is! Szóval? Fesztiváli darabok? Oh, bocsánat be sem áll a szám.- mosolyogtam bocsánatkérően, kezem (az ujjaim behajtva, mégsem ökölbe) szám elé emeltem.- Rossz szokásom, a többiek szerint idegesítő..- kuncogtam zavartan.
(Valahogy így)
- Szerintem inkább aranyos mint idegesítő.- mondta komoly arccal.- És egyébként igen, fesztiválra is készítek maszkokat. Szeretnél?
- Ühüm!- bólogattam buzgón.
- Ülj le, lemérem a szükséges dolgokat.- mutatott egy doboz izére, ahova le is ültem.- Allergiás vagy valamire? Gumira, fémekre?
- Ümm, azt hiszem nem.
- Oké.. Van barátod?- kérdezte mire arcom vörösödni kezdett.
- I-izé nincs. De ez miért fontos, izé...
- Uta vagyok. És inspiráltabb leszek ha jobban megismerem a vásárlót. És milyen típusra gondoltál?
- Ördög vagy ilyesmi.
- Ördög mi?- mosolygott halványan.- Rendben. Amint kész kereslek, rendben? Mondjuk az Anteiku-ban neked jó?
- Persze, amúgy is imádok oda járni. Touka-channal és Kaneki-kunnal jóban vagyok.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO