Bakugou Katsuki a világ talán legnagyobb barma. Ha valakit megkérdezel többnyire ezt a választ kapod- többek közt tőlem is.
De ettől eltekintve ő az aki a folyamatos piszkálódásai, kiabálásai és lobbanékony természete ellenére fényt hozott sivár életembe.
Már lassan a 2 éves évfordulónkat ünnepeljük ezzel a szerencse csomaggal. Tél van, ami egyet jelent a hóangyalokkal, hógolyó csatákkal és hóember építéssel.
- OI, IDIÓTA! FIGYELSZ RÁM EGYÁLTALÁN?!- csapott meg a fiú mikor elbambultam.
- Igen, de ne ütögess és ordibálj vagy itt hagylak!- néztem rá morcosan.
- Srácok!- integetett a kis csapat akikkel találkozni szándékoztunk. Ők: Mina, Sero, Kaminari, Ochako és Kirishima.
- Sziasztok!- integettem vidáman majd mindenkit egyenként megölelgettem.- Olyan jó látni titeket, így egy hét után! Jajj, megfogadtam, hogy nem sírok!- törölgettem láthatatlan könnyeim.
- Asszony, csillapodj!- morgott Katsuki.
- Ne rontsd már el a hangulatot Katsuki, kérlek szépen!- öleltem magamhoz a fiút, aki csak sóhajtott egy nagyot mintha szívességből ölelne, majd vissza ölelt. - Na akkor mi a terv gyerekek?- néztem mosolyogva a kis társaságra.
- Nem sok. Tudtad, hogy Uraraka-chan összejött Midoriyával? Nagyon édesek együtt!- vigyorgott Kaminari.
- Na neee! Komolyan Ochako-chan?- pattogtam egyik legjobb barátnőmhöz, aki csak félénket bólogatni kezdett.- Sok boldogságot!- szorítottam magamhoz.
- Oi, agyrém! Még a végén megfullad!- morgott Bakugou.
- Agyrém a segged! Így kell bánni a barátnőddel?- tettem csípőre kezeim, miközben [Hajszín] hajam hátradobtam.
- Miért is vagyok én együtt veled?- sóhajtott, mintha gondot okozna neki együtt lenni velem. Oké, bevallom nem vagyok egy álom barátnő, de azért szerintem igenis szerethető vagyok.
- Na ne szívass, te idióta! Azért mert szeretsz... szeretsz, nem?- kérdeztem már bizonytalanul mikor hallgatott. Mosolyogva oldalra nézett (mint a képen) majd megszólalt.
- Ki mondta neked, hogy szeretlek [Becenév]?
Szemembe könnyek gyűltek- talán közrejátszott a Piros Hetek érzékenysége is- és dadogva kérdeztem rá mit is mondott, de ő csak magához rántott egy ölelésbe. Karjaival körbefonta derekam, fejét enyémre hajtotta.
- Persze, hogy szeretlek idióta nőszemély!- suttogta nekem. Mosolyogva szorítottam magamhoz.
- Ajánlom is, Katsuki!- szipogtam.
- Nem megmondtam, hogy ne hívj így ha társaságban vagyunk?
- Njajj, ne gyere már ezzel Szívem!- csaptam mellkason, mire csak felnevetett. Azonban mikor eltalálta valaki (pontosabban Mina) a hátát már nem volt ilyen vidám.
- KINYÍRLAK TE KIS ROHADT PINKY!- ordított Bakugou a rózsaszín lányra, mire nevetni kezdtem és megindult a hógolyó csata.
- NYERTEEM!- kiáltottam mikor mindenki feküdt már a földön.
- Meg egy fenéket, nyomi!- nézett rám idegesen mosolyogva Bakugou.
- Én nyertem!- emelte ökölbe kezeit maga elé Denki.
- Ugyan, gyerekek. Álmodik a nyomor? Mindenki fekszik, kétségkívül én győztem.
Magyaráztam, hiszen biztos nem engedtem volna, hogy ezt elvegyék tőlem, csak azért is nekem van igazam. Ebből persze egy hatalmas veszekedés lett ahonnan senki nem jutott ki győztesként.
- Akkor sziasztok!- integettem a többieknek este, mikor már sötétedett.
- Hali!- mosolyogtak és mentek ők is haza, én pedig át Katsukihoz.
- A banyáék nincsenek itthon..!- suttogta a fülembe mikor már zokniban flangáltam a házban.
- Igen? Ne aggódj haza fognak jönni.- tettem vállára kezem megértően.
- Idióta!- fogta fejét, mire felnevettem.
- Értem én, gyere ide te cuki tsundere!- húztam magamhoz egy csókra.
- Az én szikrám, tűzbe hozol!- kezdte csókokkal behinteni nyakam. - Tudod, hogy mindennél jobban szeretlek, igaz [Cuki Becenév]?
- Ahogy én téged, kicsi bombám!- kuncogtam majd hagytam megtörténni a dolgokat (ha értitek mire gondolok ( ͡° ͜ʖ ͡°)).
Nem volt kedvem most olyan hosszút hozni, hogy beleírom a 18+-os részt, de azért remélem tetszett.
ESTÁS LEYENDO
Anime one shots I. (Befejezett)
FanficHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO