Anime_Kpop_Fnaf_fan kérésére, remélem tetszik! ❤❤😘
Ciel Phantomhive nevét mindenki ismeri, én is természetesen. Bár elég nehéz lenne az ellentéte, hiszen én vagyok a sminkese, ahogy a többi BB szereplőnek is.
[Teljes Név] vagyok, 20 éves és Ciel barátnője. Imádom a macskákat, szeretek festeni és énekelni valamint jellemző rám az örökös mosolygás és a komolytalanság.
- Nem hiszem el, hogy késnek! Meg-fogok-halniii! Vagy ő.. még nem döntöttem el!- morgolódtam az ecseteket rendezgetve.
- Hagyd rá, biztos közbejött valami elvégre mindig ők az elsők közt vannak itt.- tette vállamra kezét Alois.
- Mhh.. igazad van. De így csak még jobban félek! Alo-chan, ez is miattad van!- csaptam meg mellkasát mosolyogva.
- Oké, fogd csak rám [Név]-chan!- nevette el magát felemelve kezét.
- Ahj.. Megyek megnézem őket hol lehetnek. Mindjárt jövök.
Azzal ki is mentem stúdió elé, ahová pont le is parkolt a kocsi. Sebastian kiszállt majd nyitotta az ajtót a pöttömnek.
- Végre már! Mi tartott eddig srácok?- fontam keresztbe karom.
- Dugó.- mondta szűkszavúan Sebby.
- Ahj.. gyertek. Amúgy sziasztok!- ölelem meg Sebastiant majd Cielt.
- Bocs a késésért.- motyogta.
- Áh, rá se hederíts csak aggódtam.
- Te és az örökös aggodalmad..- sóhajtott fel mire elmosolyodtam.
- De így szeretsz.
- Még szép!- mosolygott majd felpipiskedett egy csókra.
Imádtam, hogy a valóságban, az igazi énje mennyire mosolygós és kedves tud lenni. Néha teljesen ellentéte mint amit a sorozatban játszik. Viszont egy valami volt ami a sorozatban és való életben is tapasztalható volt nála.
Ez pedig nem más, hogy ha zavarban is van, ami gyakrabban megesik mint azt az ember gondolná, nem szereti kimutatni.
- Na gyere, menjünk be!- fogtam meg kezét és összekulcsolt ujjakkal besétáltunk a forgatás helyszínére.
Gyorsan átöltözött majd ült is a székembe. Megcsináltam az alap sminkjét majd egy apró puszit nyomtam ajkaira.
- Kész is vagy. Aztán profin alakíts Ciel!- mosolyogtam rá, mire csak ő is elmosolyodott és felmutatta hüvelykujját.
Mindig is imádtam nézni ahogy színészkedik. Valahogy ez teljesen az ő világa és nagyon is büszke voltam rá.
Imádtam nevetni a vicces jeleneteken, mikor elbénáznak valamit és már csak azért is folytatják valami hülyeséggel.
- Oh Ciel, Drága egyetlenem!- kúszott oda Alois a fiúhoz "vérben" ázva.
- Mondd csak Kedvesem!
- Tudnod kell valamit mielőtt meghalok.. eladtam.. a birkánkat.. az Ebay-en..- azzal elnyúlt a földön én, és a legtöbb kollégám pedig hatalmas nevetésben törtünk ki.
- Oké, ez kész gyerekek!- fogta fejét kacagva a fekete hajú fiú.- Alois, ezt nem tudom neked megbocsátani!
- Jaj nekem!- fordult hátára, majd drámaian szívére helyezte ökölbe szorított jobb kezét a balt pedig homlokára fektette.- Pedig reméltem, hogy meg tudod bocsájtani eme szörnyű gaztettem.
ESTÁS LEYENDO
Anime one shots I. (Befejezett)
FanficHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO