Bakugo Katsuki x Reader; Gyűlöllek!

2K 102 32
                                    


Anime_Kpop_Fnaf_fan kérésére itt egy újabb rész. Remélem tetszik ^^ Azonban a káromkodás valamint szexuális utalások megtalálhatóak benne, szóval csak saját felelősségre.

- Baby~!- csapódtam barátom, Kacchan hátának, ahogy az iskolai csengő kicsöngetést jelzett. Én a kisegítő osztályban vagyok Mei-channal egy osztályban. Így hát amilyen gyorsan csak tudtam, futottam is az 1-A felé.

- Mi a fasz?- tartotta meg az egyensúlyát a fiú.

- Szia~!- vigyorogtam fel rá, miután magammal szembe fordítottam.

- Szia Cicám. Jössz ma át?- hajolt le egy gyors csókért, majd vállam átkarolva, elindultunk.

- Na szerinted? Ki nem hagynám!- öleltem át bal karommal derekát.- Nee, Kacchan..

- Megmondtam már kismilliószor, hogy ne merj így hívni..- morrant fel, mire csak elmosolyodtam.

- Bocs.

- Na. Mit akarsz?

- Tudod lesz 2 hónap múlva az a bál..

- Nem megyünk.

- De ne már Baby! Kérlek!- néztem rá bociszemekkel, de ő rám sem nézett.

- Nem.

- Katsuki~!

- Nem.

- Baby~!

- Nem.

- Bakugo Seggbekúrt Katsuki, kérem a fenséges királyi segged, hogy tolja el magát velem abba a cseszett bálba!

- Nem én vagyok seggbekúrva.- villantott felém egy perverz vigyort, mire arcom teljesen vörösbe ment át.

- N-nem ez a lényeg! Légyszi gyere már el velem! Nem kell beöltöznöd, csak gyere...

- Biztos nem.

- Akkor baszódj meg...- siettem előre, így kitépve magam a karja alól.

- Ma te fogsz, Tündérkém.- kiáltotta utánam, de próbáltam nem törődni vele. Felpattantam az első buszra, ami hazafele vezetett. Hétvége végett a tanárok engedélyt adtak a hazamenetelre, szóval a hétvégém otthon töltöm.

Magamban fortyogva ültem le egy szabad ülésre. Fülesem elővettem a táskám zsebéből, majd rácsatlakoztattam a fülesem és elindítottam a kedvenc lejátszási listám.

Amióta Kacchant ismerem, ilyen. Igaz, hogy csak általánosban ismertem meg első évben. Már akkor megvolt az összhang. Aztán a gimi előtti 2. évben egy halloweeni bálba együtt mentünk el, és azóta egy párt alkotunk. Utolsó évben, tehát amikor egy évesek voltunk, elvette azt ami mindenkinek csak egy van. Nem bántam meg, akkor nem. Boldog voltam vele. Aztán azután egyre többet csináltuk. Én pedig hagytam. Hagytam mert szerettem és kívántam.

Leszállva a buszról hazamentem. Nem sokkal később pedig egy üzenetem érkezett Kacchantól.

Bae <3: Gyere ma át. A banyáék nem lesznek otthon.

Me: Nem, Katsuki. A családommal töltöm a mai napot. Holnap a tiéd vagyok ebéd utántól, de ma semmiképp

Bae <3: Rendben. De számíts dupla menetre ;)

Me: Mindig arra számítok

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang