Tudom, hogy picit későn, de mindenkinek boldog karácsonyt!
Tsukki és te már egy ideje együtt voltatok. Pontosabban egy éve. Úgy döntöttetek, hogy az idei karácsonyt együtt töltitek. És mivel a szüleid pont üzleti úton voltak, így pont kapóra is jött.
Előző nap még vígan beszéltetek este, de mikor egy hatalmas ásítás hagyta el ajkaid, Tsukki gondoskodó barátod módjára, annyit mondott "feküdj le aludni vagy holnap az alapnál is hisztisebb leszel". Persze te tudtad, hogy a fogalmazása és érzelemmentes hangja ellenére, így mutatja ki aggodalmát, hogy nem alszol eleget.
Másnap még egy utolsó nekifutást tettél bevásárlás terén, hisz még így is voltak olyan személyek akiknek semmit nem vettél, hiába lehetnél te magad is egy ajándék.
Nagyjából délben végeztél is, így megajándékoztad magad egy [Kedvenc gyors éttermi kaja]-val/vel és egy [Kedvenc íz]-s shake-kel. Telefonod nyomkodása mellett pedig elfogyasztottad az ebéded. Épp indultál volna mikor rezgett egyet a telefonod farzsebedben.
- Moshi moshi, itt [Név]!- köszöntél bele vidáman.
- Szia [Vezetéknév]-chan! Ráérsz holnap?- kérdezte energikusan Noya.
- Mmmh elvileg igen. Miért?- érdeklődtél felkapva magadra kabátod nagy nehezen.
- A csapat csinál egy ajándékozós bulit. Már tegnap le lett beszélve de téged elfelejtettünk, ne haragudj..
- Nem, semmi baj. Mázlitok van amiért vettem mindannyitoknak ajándékot!- kuncogtam.- Még valami egyéb? Viszlát!- sétáltál ki a kajáldából, egyenest a hideg téli fagyba.
- Délután 6, szokásos edző helyünk.
- Meglesz! Akkor szia Noya-san!
- Hali!
- Akkor még becsomagolom Kei ajándékát és kész is vagyok!
Mosolyogtál és indultál is haza. Otthon bekapcsoltad a hangszóród és bömböltetted a karácsonyi zenéket.
- I don't want a lot for Christmas, there is just one thing i need. I don't care about the presents underneath the Christmas tree.. -énekelted miközben rákötötted az utolsó ajándékra is a masnit. Ám ekkor csengettek is.- Nyitva!- kiabáltad mire Mai, a Date Tech menedzsere, egyben jó barátnőd, lépett be rajta.
- Hűha, nagyon hangulatos minden!- nézett körbe a lakásban.
Na igen, a házat teleaggattad mindennel aminek köze van a karácsonyhoz.
A plafon és a fal találkozásához (van annak bármi rendes neve egyáltalán?) színes égősort függesztettél fel, a karácsonyfa pedig az egyik sarokban díszelgett a nappaliban. Az ablakokra cuki kis ablak matricákat tettél. És akkor nem is beszéltünk az egyéb kis díszekről szerte a házban.
- Köszi, idénre kicsit kitettem magamért.
- Na igen, azt látom!- nevetett fel.- Ki az?
Kérdezte mikor megcsörrent a telefonod. Vállat vontál s megnézted. Akiteru-san? Mit akarhat? kérdezted magadtól.
- Szia! Valami baj van?
- Szia [Név]-chan.. hát.. úgy is mondhatjuk.. Át tudsz jönni most? Tudom, hogy csak 8-ra jönnél át a vacsora miatt de.. ezt látnod kell!- hallottad ahogy mondata végén elkuncogja magát. A te buksidban pedig elkezdtek beindulni a fogaskerekek.
- Mit kell látnom?
- Ideérsz, megtudod. Nagyon cuki!- suttogta az utolsó mondatot, majd lerakta.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO