Wangel56 kérésére. Remélem tetszik majd :3 ❤😘😘
- Dabi te istenverte szerencsétlen nyomornegyed!- kiabáltam a fürdőből mivel a drága úgy döntött, hogy megviccel és lekapcsolja villanyt miközben zuhanyzok.
Kintről csak nevetést hallottam, mire puffogva szálltam ki a kádból s kezdtem törölközni. Nagy nehezen sikerült magamra szenvednem a fehérneműm szóval így már fel tudtam kapcsolni a villanyt. Felvettem jól megszokott öltözetem, ami egy rózsaszín buggyos pulcsi és egy fekete legging volt.
- Csak, hogy tudd: utállak!- nyújtottam nyelvet a srácra aki csak unottan bámult rám.
- Én is téged, újdonság?- vont vállat.
- Tch.. nyomi!- forgattam meg szemeim majd kértem Kurogiri-től egy kis piát.- Áh, kösz!- hajtottam fel egyből.
- [Név]!
- Hm? Mondd.- néztem Shigaraki-ra.
- Ma nem leszek itt Kurogiri-vel együtt. Te leszel a felelős, hogy egyik idióta se csináljon olyat amit aztán megbánnak.
- Értettem Tomura-san!- tisztelegtem majd elnevettem magam.
- Egy idiótát bíztam meg, te jó ég..- fogta fejét.
- Hé! Én vagyok ezek között a legnormálisabb idióta, kikérem magamnak!
- Ezt erősen kétlem, de ám legyen..- sóhajtott fel majd már ott sem volt.
Mivel halálra untam a fejem bementem a szobámba ami igazából nem csak az enyém volt, hisz Toga-channal osztoztam. Lehuppantam a matracomra és előkerestem tolltartóm és vázlatfüzetem majd telefonomról zenét indítva kezdtem el rajzolni.
Ez valahogy mindig kikapcsolt. A zene és a rajzolás összekötve számomra egy olyan dolog volt amely a napok keserűségét egy csettintésre kiűzte a fejemből. Persze külön-külön is, de a kombinációjuk bomba biztos volt.
Nem igazán ügyeltem arra, hogy mit is rajzoltam így nem is igazán lett reális a rajz de nekem nagyon is tetszett. Két hattyút ábrázolt amint egymás mellett úsztak egy naplementének kinéző táj előtt a tóban.
- Elmentem!- nyitott be Dabi majd vissza is csukta.
Ebbe meg mi üthetett? Várjunk csak.. én felelek azért az elcseszett fogpiszkálóért is!
- Hé Dabi, várj!- indultam utána természetesen amint elindultam taknyoltam is egy nagyot a takarómnak köszönhetően.- Faszom.. Dabi! Haló, várj már meg te krumplis zsák!- kiabáltam utána rohanva majd megpillantottam az ajtóban állni.
- Mi van?- kérdezte unott mégis ideges hanggal.
- Hova mész? Én felelek mindenkiért és-
- Az öcsém megsérült, idehozom.
- Mi van? Ide te nem hozol senkit az biztos! És.. Neked van öcséd?
- Ja, van és nem te mondod meg kit hozok ide!- azzal elindult.
- Én csak nem akarom, hogy bajba kerüljünk.
- Remek akkor hova vigyem?- emelte fel kissé hangját, tempóján pedig gyorsított így nekem is szednem kellett a lábaim ha lépést akartam tartani vele.
- Vigyük hozzám.
- Hozzád?- fintorgott.
- Ja. Miért van más ötleted nagyokos?
ESTÁS LEYENDO
Anime one shots I. (Befejezett)
FanficHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO