Buja_2006 kérésére itt is az új rész, remélem tetszeni fog ^^
Szak iskolában voltam első éves, de nem hős szakot tanultam. Helyette inkább a szívemhez legközelebb álló szakot választottam, a fényképészetet. Tudtam, hogy hacsak nem futok be vele valahol komolyan, nem fogok tudni megélni belőle, de egy hobbiként ha profi szinte fejleszthetem, nekem az is megérte. A U.A-s diákokhoz pedig mi közöm van? Nos, csupán annyi, hogy Bakugoék kis csoportja nagyon jó barátaim. Főleg Sero, vele igazán jóban vagyunk. Azonban mindig ők jöttek el elém a suliba, sosem én. Persze ezt én mondtam nekik, hogy nem igazán akarok a sok jó hírű iskolás gyerek közé menni, ugyanis le mertem volna fogadni, hogy a legtöbben túl nagyra vannak magukkal, én pedig viszonylag visszafogottnak számítottam már kicsi korom óta, a nagy egójú barmokat pedig nagyon nem szerettem. Ez alól pedig csak a szöszke bomba volt kivétel.
Azon a napon is ők jöttek elém, már izgatottan vártam őket, ugyanis a városból én kaptam a legjobb értékelést egy pályázaton. Már izgatottan ücsörögtem a sulim előtti padon, ahol mindig várni szoktam őket, mikor végre megláttam a hangos csoportot közeledni. Arcomra egyből széles vigyor húzódott és már fel is pattantam is fel, kezembe kapva az ajándékcsomagot, amit kaptam az első helyezésért.
- Sziasztok~!- vigyorogtam, ahogy közelebb értek. Mindenkit egyesével megölelgettem.- Na ki nyerte meg első helyezéssel a városi fényképész pályázatot?- mutattam fel a nagy kosarat, benne mindenféle finom édességgel, polaroid fényképezőgéphez való papírokkal és csupa jó dologgal.
- Nahát [V/Név]-chan!- kapta kezeibe a Piroska a csomagot.- Gratulálok!
- Én inkább meg sem lepődök már, tehetséges vagy [Név].- ölelt magához Sero.
- Az vagy hát~! Uuu~ gratula csajszi!- szorított magához Mina is.
- Mertél volna rosszabb helyezéssel elém állni.- kócolt össze ráadásként Bakugo is.
- Köszi skacok.- nyüszögtem majdnem megfulladva.- Megünnepeljük egy kis játékteremmel?
- Hülyéskedsz?- csillant fel Kiri szeme az ajándékom tanulmányozása közben.- Most azonnal menjünk, jött úgyis egy új gép, ki kell próbáljam!
- Kocka!- nevettem fel, ahogy levegőhöz jutottam.
- Hé! Valld be, hogy te is szeretsz játszani! És amúgy is férfias a játkok iránt érzett szeretet és izgatottság.
- Hentai game maraton is beletartozik ebbe?- vontam fel egyik szemöldököm.
- Mivel az is játék...- vont vállat, mire mind felnevettünk.
Utunk a játékterem előtt még egy gyorskajáldába vezetett, ahol elvitelre mindenki kikérte magának a saját kívánságát, majd amíg mindenki evett, kimentünk egy park féleségbe, s mivel én csak egy [Kedvenc ízű] shaket kértem, mivel mind tudtuk, hogy Sero megmaradt sültkrumpliját fogom majd majszolni, ezért én készítettem magamnak egy gördeszkát és addig mentem körbe-körbe a park lebetonozott részén. Oh, igaz is! A képességem annyi, hogy amit már valaha világéletemben megérintettem, létre tudom hozni a pontos mását. A barátaim sokat mondták a barátságunk elején, hogy hasonlít a képességem az egyik osztálytásukéhoz. Igazából annyi a különbség, hogy nekem nem az összetételt kell figyelembe vennem, hanem, hogy fogtam-e már meg. Illetve nekem nem a testemből jön ki a végtermék, hanem magam elé képzelem, ahogy megjelenik előttem és ahogy tisztán látom, kinyitom a szemem és máris előttem lebeg, várva, hogy hozzáérve hasson rá a gravitáció.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO