Uchiha Sasuke x Reader; Józan szavak (Modern AU)

1.3K 70 7
                                    

Itt is van az új rész Vercsi14 kérésére, remélem tetszik ^^

- Ugrottam minden egyes, kibaszott szavadra!

"Uchiha Sasuke, a rendőrkapitányság legújabb, legfrissebb tagja, igaz betanulóként. Ezen senki nem lepődött meg, hisz egész családja az igazságszolgáltatásban volt jelen. Második szakmájában pedig modell volt, így az iskolában hatalmas sikereket ért el. Közepiskolából ismertem, de az egyetemen is napi szinten láttam. Ignorált, nem úgy mint szinte minden második éjszaka. Úgy éreztem magam a közelében, mintha tényleg nem is léteztem volna, mintha csak egy bolyongó szellem lennék az élők közt, ki elfeledte halálát, s azóta is éli megszokott mindennapjait.

Fájt, hogy ismeretlenként kezelt, de hiába erősködtem, képes volt megalázni is, csak azért, hogy lekopjak róla."

- Mindig ott voltam neked!

"Nem volt semmi különös, ugyanolyan volt ez is, mint a legtöbb éjjelem a héten. Sokáig tanultam, szemem néha telefonom irányába kapva, várva a megszokott dallamot, miszerint a fiú hív.

Nagyot sóhajtva dőltem hátra a széken, szemeim becsuktam, karjaim pedig arcomra eresztettem. Megrándultam, ahogy felhangzott a csengőhangom, szívem gyorsabb tempót vett fel. Nem hezitáltam sokat, nyúltam a zenélő, vibráló tárgyért, ahol az egyik képek díszelgett a fekete hajú fiúnak.

- Igen?- szóltam bele a telefonba, ahogy könyököm az asztalra csúsztattam, s tenyerembe állam fektettem.

- Szia kislány!- hangos zene, rengeteg  visongó fiatal, nem volt kétséges, hogy ismét leitta magát.- Te figyelj ide, gyere fel hozzám aranyom!- mézes mázas hangjában nem kérlelés, inkább határozottság bújdosott.

- 10 perc és ott vagyok. De ha nem vagy ott, nem várok rád.

- Szeretlek~!- mosolyogva megforgattam a szemeim, s letettem válasz nélkül a telefonom. Felhúztam a cipőm, majd már kocsiba ülve vezettem a megszokott címre. Nem igazán érdekelt, hogy mi volt rajtam, tudtam, hogy úgyis hamar lekerül minden és semmire nem emlékszik majd abból, hogy mi takart, szóval feleslegesnek tartottam ezen aggódni."

- Sosem mondtam nemet neked baszki!

"Az éjszakát a nyögéseim visszhangja zengte be. Nem szólt ez másról, csak a testiségről, ő semmit nem érzett irántam. De úgy voltam vele, hogy még ezek az éjjelek is jobbak voltak annál, mintha a létezésemről akarna tudomást szerezni. Általában kora reggel leléptem, de a hajnalig tartó szeretkezések kárpótoltak. Ha csak pár órára is, de szeretve és fontosnak éreztem magam.

- Hangosabban!- mormogta fülembe, majd nyakamba harapva lökött egy nagyot, mire jóleső sikkantás hagyta el a szám, ahogy hátába mélyesztettem hosszúra nőtt körmeim. A fiú csak egy elégedett kuncogást hallatott, ami akaratlanul is mosolyra késztetett."

- De elegem van! Tiszta szívemből kívánom, hogy baszódj meg, Uchiha Sasuke!

" Sietve rohantam az osztálytármem felé felső közép utolsó évében. Késésben voltam, így rettegtem, hogy mi lesz a tanár reakciója. Már majdnem az ajtóhoz értem, mikor elestem a saját lábamban, így minden könyvem a földön csúszva landolt.

- Baszki...- motyogtam a sírás határán, főleg, hogy elég rendesen beütöttem a könyököm és a térdem. Látszólagosan jött a felmentő sereg, élén Sasukéval, így a remény lángja csillant fel bennem.- Sasu-

A fiú azonban nem ignorált, rosszabb történt; még bele is rúgott a könyveimbe, s spanjaival összeröhögve mentek el mellettem. A szemem égető könnyek lassan indultak vándorútnak arcomon, így csak a hideg, kemény kőpadlóra hajtottam fejem, s hallgatagon kezdtem sírni. Aznap, arra az órára, amire annyira siettem, már nem mentem be. Helyette viszont lesírtam a sminkem az arcomról a lány wcben."

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang