Na gyermekeim... Van egy kisebb-nagyobb problematikám. Egy ideje nem igazán rakok ki ide új részt, ami több ok miatt is van.
Az egyik, hogy megkezdődött az iskola, ezáltal sokkal többet kell tanulnom, hiszen 1 hetet dolgozok, 1 hetet iskolában vagyok. + mivel vendéglátásban vagyok, így 2 hetente a hétvégéim sem szabadok.
A másik, hogy ötlethiányban szenvedek. Nagyon sok kérés jött be, és nem igazán jön az ötlet. Tehát majd ha ráveszem magam, hogy megírjak egy részt, senki ne csodálkozzon, ha esetleg ráírok segítségért esedezve. Ez persze nem fog megtörténni, ha már alap valami kis segítséget/elképzelést írtok, amint kértek. Viszont most ugye + kéréseket már nem teljesítek, erről majd írok, hogy mikortól fogok majd tudni.
Valamint a harmadik kis indokom (igen, igen, sok a kifogásom 😂), pedig nem más, mint egy új könyv. Mostanság rákaptam a BTS-re és elkezdtem írni egy kis történetet. Jóval később kezdem majd el publikálni, nehogy ugyanaz legyen, mint a yuri-s könyvemmel, hogy elkezdem, de nem fejezem be és csak lóg a levegőben, mint újszülött a gólya csőréről. Szóóóval amig nem lesz meg egy kézzelfogható, legalább 10-15 rész, addig az nem lesz publikálva, csak magamnak irogatom.
Mellesleg, egy V (AKA Kim Taehyung) x Ash (kitalált leányzó, ofc) lesz. Nem ígérek semmi kitűzött napot, hónapot, (évet), majd rakom, mikor rakom. De remélem azért páran olvasni fogjátok ^^.Ennyi lennék mára. Röviden-tömören, bizonytalan ideig nem lesznek ebben a könyvben új részek. Gomenne minna-san, próbálok minél hamarabb valami normálisat alkotni ide is. Addig is puszi mindenkinek~ ❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime one shots I. (Befejezett)
FanficHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO