Todoroki Shouto x Reader; Gondotokat viselem

1.7K 84 36
                                    


NezumiKawaii kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^ A "B/N" a barátod nevét, az "F/N" pedig a fiad nevét jelenti 

Nem is tudom, hogy hol is kellene kezdenem ezt a történetet. Talán ott, hogy harmadéves voltam a U.A. hősképzőjében, a 3-A osztályban. Még másodikos koromban jöttem össze egy sráccal, aki egy várossal tanult arrébb, egy pincér szakos iskolában. Minden mesés volt, minden tökéletes. Egykorúak voltunk, bolondosak és élveztünk minden együtt eltöltött percet. Szerelmesek voltunk. Én mindenképpen. Az osztályomban átvettem az örök vigyorgó szerepét Kiri elől, hiszen szinte minden egyes percben rá gondoltam. Nem meglepő szerintem, hogyha azt mondom, hogy mindenkivel jóban voltam az osztályban. De a legjobb barátom a kezdetektől fogva Shouto volt. Vele nagyon sokat lógtam és ha éppen nem [B/N]-val/vel voltam, akkor vele. Reggelente együtt mentünk iskolába és mindig egy jegeskávéval, vagy télen forrócsokival indítottuk a reggelt, ami a sarki kávézóból volt. Az volt a törzshelyünk.

Nyár van és ez egyet jelent a szünettel. Pár napja fejeztük be az edzőtábort, szóval pihentünk mindannyian. Minden csodásan indult. Todo átjött hozzánk már reggel és elmentünk megsétáltatni a kutyusomat, aztán meg meglátogattuk Rei-sant, majd bementünk ebédelni egy gyorskajáldába. Azon a napon le sem lehetett törölni az arcomról a mosolyt. Folyamatosan nevettem vagy vigyorogtam, ami Todonak volt köszönhető. Mivel imádtam a vele töltött időt, így nem is csoda, hogy minden egyes másodpercét élveztem a vele eltöltött időnek.

- 6-0 a javamra! Valld be, hogy vesztettél egy lánnyal szemben!- vigyorogtam a fiúra, amikor már a hatodik alkalommal kapott ki ellenem egy bunyós játékban.

- Még egyenlíthetek.

- Álmodik a nyomor.- nevettem.- Már lassan megy le a Nap és a mai nap nekem kedvez. Nem fogsz nyerni.- böktem meg a mellkasát.- Valld be.

- De ha 9-ig egyenlítek, vagy esetleg nyerek is, akkor mit kapok?

- Hmm... Amit szeretnél. Állom egy hónapig a jeges kávékat?

- Benne vagyok.- biccentett.

A hangoskodásunktól zengett az egész ház. Folyton kiabáltam és Todo is nyerni szeretett volna, szóval néha kiborult ő is. 1 és fél órán át játszottunk még, így pontban 9-kor leállítottuk a versenyt. Ránéztem a kis füzetre, ahol húztuk a vonalakat, ha valamelyikünk nyert. Motyogva összeszámoltam a pontokat, s a végére leírtam a számot.

- 27-16 az én javamra. Akkor irány sétálni egyet!- paskoltam meg a combját, majd kikapcsoltam a TV-t valamint a konzolokat is a helyükre tettem. Todo addig feltápászkodott és kinyújtóztatta tagjait.

- Hova megyünk?

- Igazából nem tudom. Lemehetnénk a partra, mit szólsz? Úgyis telihold van, ilyenkor a leggyönyörűbb az ég.

- Nekem megfelel.

~ Time Skip ~

Kezdtem egyre furcsábban érezni magam. Hamarabb felkaptam a vizet és folytonosan rosszul is voltam, fáradékony voltam holott addig örökmozgóként voltam számon tartva. Mindenki megjegyezte, hogy máshogy viselkedek és, hogy megváltoztam. Nem igazán tudtam hova tenni a történteket. Az első gondolatom az volt, hogy csak elrontottam a gyomrom és bal lábbal kelek fel mert [B/N] nem igazán jelentkezett az utóbbi időkben. De egy meghatározó pont volt, amikor késett a menstruációm. 5 napot, hogy pontos legyek. Kezdtem pánikolni, de végül elmentem venni a boltba pár tesztet. Otthon elolvastam mindent, hogy hogyan kell használni, majd ahogy megvoltam, idegesen vártam ki azt a 3 iszonyatosan hosszúnak tűnő percet. De ahogy letelt és ránéztem a 2 tesztre, elsírtam magam.

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now