Haise Sasaki x Reader; Első randevú

1.4K 64 19
                                    


BrBgiVcs kérésére itt is van eme "csodás" rész. Remélem tetszik és valami ilyesmire gondoltál ^^❤

Haise és te már egy ideje beszélgettetek az internet segítségével, de valahogy sosem találkoztatok. Pedig nagyon vágytok már arra, hogy személyesen is beszélhessetek, ne csak chaten, esetleg hívásban, videóhívásban. Vágytok erre. Hogy megölelhessétek a másikat, érezhessétek a másik illatát, elveszhessetek a másik szemeibe és katyvaszokat beszélve jöjjetek zavarba, akárhányszor megcsókol a másik.

Mindig akárhányszor eldöntöttétek, hogy na, most találkoztok, valami közbejött. Persze az is közrejátszott, hogy ő ghoulokra vadászott a CCG kezei alatt, te pedig pont egy voltál azok közül akiket kerestek a galambok.

Ahogy minden nap, aznap is beszéltetek. Haise ahogy végzett a megbeszéléssel, egyből neked írt.

Haise: Szabadnapot kaptam mára és holnapra az osztagommal. Nem lenne kedved találkozni esetleg [Név]-chan? :)

Me: Dehogynem ^^ Mikor és hol?

Haise: Mondjuk... 2 óra múlva az Anteiku előtt?

Me: Tökéletes :3 Akkor ott tali <3

Majd mindketten neki álltatok kibaszni magatokat. Tökéletesre akartátok a találkozást, szóval te is és ő is mindent megtett, hogy tetsszen a másiknak.

Haise fekete inget és vörös nyakkendőt vett fel, szintén fekete nadrággal. Haját már amennyire rendbe szedte és elkezdte csinálni az ebédet, és elpaterolt mindenkit az osztagából. Elvégre ezt a napot várta oly' sokáig, senki nem rondíthatott bele a tervébe.

Te sem vetted félvállról ezt az egészet. [Hajszín] loboncod gondosan kivasaltad. Ruhának egy egyszerű fekete, szaggatott farmert vettél fel, egy piros-fekete kockás inggel amit nagy odafigyeléssel vasaltál tökéletesen ráncmentesre. Egy leheletnyi smink az arcra, parfüm, gyors körömfestés és voálá! Meseszép lányt varázsoltál magadból. Na nem mintha eddig nem lettél volna az.

Idegesen toporogtatok mindketten a saját otthonotokban az indulásig. Mindkettőtök hasában benne volt a görcs és izgultatok. Elvégre... Hiába volt minden olyan tökéletes eddig, élőben mégiscsak más minden.

Te értél oda hamarabb és nagyjából 5 másodpercenként csekkoltad a telefonodon az időt.

"Lassan 7 perce késik.. Hol lehetsz Haise?" Kérdezted magadtól. A válasz viszont két lábon érkezett meg, sietősen.

- Ne haragudj [Név]-chan, sok volt a piros lámpa..- hajolt meg előtted összeszorított szemekkel.

- Semmi gond, Haise-san. Nem vártam sokat.- mosolyodtál el, mire lassan már rendesen állt előtted.

- Mehetünk?- tartotta feléd kezét, amit pironkodva fogtál meg és bólintottál egyet.

Lassan sétálva indultatok el, közben egy idő után megeredt neked is a szavad, így kellemesen elbeszélgetve mentetek egymás mellett, összekulcsolt ujjakkal. Körbelengett titeket a vidám aura, amit sokan észre is vettek, s egy mosollyal nyugtáztak.

Nagyjából 20 perc, fél óra alatt meg is érkeztetek Haise otthonába. Levettétek a cipőtöket, ő pedig egyből adott neked egy papucsot.

- Nagyon jól néz itt ki minden.- mondtad mosolyogva, miközben körbenéztél.- És a többiek? Említetted, hogy öten laktok itt.

- Ők most elfoglaltak, nem tudtak itt lenni.

- Elküldted őket, mi?- látva a férfi arckifejezését elnevetted magad.- Szóval igazam van. Mint mindig.

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now