Eren Jaeger x Levi Ackerman; Coming out

1.3K 61 7
                                    

Arisuu_Sama kérésére itt is az új rész, remélem tetszeni fog ^^ Btw ez a történet nem a tipikus Aot világában játszódik, hanem a mai korban

A felsőközép 2. osztályába járt Eren Jaeger, a forrófejű, céltudatos és igencsak ferde hajlamú főszereplőnk. Teljesen normális életet élt, barátaival mindent megosztott, eljárkált velük, viszonylag jól is teljesített az iskolában. Családjával is jóban volt, azonban mégis anyjával beszélt meg mindent az örege helyett. Pontosabban majdnem mindent, ugyanis már 13 éves kora óta őrzi azt a titkot, hogy melegebb, mint a nyáriszüneti napok. Egészen addig nem is volt ezzel semmi baj, ameddig nem volt kapcsolata, vagyis fogalmazzunk úgy, hogy komoly kapcsolata. Aztán egy napon megismerkedett egy egyetemi hallgatóval, aki azonnal levette a lábáról jeges tekintetével és mogorva viselkedésével. Egy buliban ismerkedtek meg, egy olyan helyen, ahová mind a ketten sokszor eljártak. Egy ideig nem árulta el neki az idősebb idegen a nevét, egészen a harmadik összekoccanásukig, mikoris Levi egyik barátja, Hanji addig nyaggatta és noszogatta a férfit, aki a távolból figyelte a barna hajú táncoló alakját.

- Hé, Kölyök!- igyekezett oda hozzá és hátulról átfonta a derekát karjával, mibe Eren teljesen belepirult.

- És itt is a titokzatos idegen.- fordult meg mosolyogva a fiú és a villódzó fények és az alapvetően sötét helyiség ellenére mélyen belenézett az acélkék szempárba.

- Levi vagyok. Levi Ackerman.- karjával továbbra sem engedte el a fiút, aki egyáltalán nem ellenkezett eme cselekedetétől.

- Mondanám, hogy a nevem Eren Jaeger, de már tudod.- nevetett fel vidáman a fiú, ami egy apró mosolyt csalt az idősebb arcára.- Nincs kedved kimenni levegőzni kicsit?

- Nem lenne rossz.- fogta meg Eren kezét és elkezdte kifelé húzni. A buli helyszíne előtt egy rakat ember dohányzott, hányt és nyálcserét folytatott valakivel, de ők csak elkerülték őket és nekikezdtek egy rögtönzött, késő esti sétának.

Eren kezét nem engedte el Levi, ami egyaránt volt kellemes érzés a barna hajú fiúnak, azonban félt, hogy valaki meglátja őket, így inkább elengedte a kezét, ami Levi számára kicsit rosszul esett, bár egyáltalán nem mutatta ennek jelét. Egyedül a szemében tükröződő szomorúság árulkodott erről. Eleinte csendesen sétáltak egymás mellett, aztán lassacskán beszélgetni kezdtek. Azon az estén kezdődött el igazán minden. Mind a ketten megnyíltak egymás előtt, majd búcsúzáskor egy találkozót is megbeszéltek a másnapra. Onnantól kezdve pedig egyre többször és többször találkoztak, mígnem Erennel leesett, hogy a találkák Levinek felérnek egy titkosított randevúval. Erre pedig akkor jött rá, mikor a férfi egyre többször ért hozzá, kis indokokat találva az érintéshez, valamint sosem engedte, hogy Eren fizessen a vásárlások alkalmával. Ha pedig többen találkoztak, a férfi mindig mogorva volt és a megszokottnál jobban tapadt a fiúra.

Aztán fél évvel később össze is jöttek. Az a kapcsolat pedig mindennek mondható volt, csak gördülékenynek nem, annak köszönhetően, hogy Eren még senki szamára -nyilván ezalól kivétel volt a párja- nem mondta el, hogy egyáltalán nem vonzódik a női nemhez, valamint a férfiakhoz sem vonzódik, hanem csakis egyetlen férfihez, akit pedig Levi Ackermanként tartanak számon az emberek. Ez pedig mindig vitákat generált köztük. Akárhányszor ment át hozzájuk az Ackerman, mindig csak egy barátjának mondta őt, ha pedig benyitottak a szobájukba, mikor ölelkeztek, valamilyen piti kis érvvel mindig kimagyarázra a helyzetet. Ezt pedig egy idő után nem tolerálta a felnyírt hajú.

- Elegem van!- ordított rá, mikor Eren szülei végre elhagyták a házat.

- Tudod jól, hogy még nem állok készen elmondani nekik, hogy mivan velem... Hogy mi van velük!

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now