Iida Tenya x Reader; Engedd el magad!

2.2K 121 28
                                    


Na drágaságok! Elsősorban szeretnék köszönetet mondani az 1.6 k megtekintésért! Számomra ez hihetetlen szám és akárhányszor látom, teljesen feldobja a napom. Szóval köszönöm és puszi mindenkinek! 😘 Másodsorban pedig... ide is kiírom, nem csak a bemutatkozásomba, mivel ezt szerintem többen fogják megnézni. Mivel drága írónőtők szereti hirdetni a többi oldalát (😂) ezért egy kis ön promó! Nem tudom kinek van meg az instagram alkalmazás, de aki úgy dönt, hogy elkezdi olvasni az ott írt yoi agymenésem az keresse az "egy_koris_szerelem"   név alatt futó sztoris oldalam. És mivel imádok rajdolni gondoltam why not? csináltam egy rajzos oldalt is még régebben. Ott most megy egy "A követőim választják ki milyen legyen a karakter" kihívást csinálom full random és segítsetek légyszi a szavazásban mert így nem lesz belőle semmi 😂. Szóval a rajzos oldim neve az "anime_draws1" néven ismert oldal. Na de akkor csapjunk bele a részbe mert csak jártatom a szám és még sehol a rész 😂!

Te is a "menőbbek" közé tartoztál az osztályban, még a Bakusquad-ban is benne voltál. Éles nyelved és flegma stílusod sokszor bántott már meg másokat viszont a szíved sincs acélból így hamar bocsánatot is kértél (ami elég nehezen megy az egód miatt).

Az iskolában már második éved taposod és mivel szeretsz ráijeszteni a kisebbekre mindig ijesztő arcot vágva mentél nekik amitől voltak akik a sírás határán futottak el.

Nem túl hősies, de jó hobbi.

Aznap is pont a szokásos alsóbb ijesztgetésedre készültél, de valaki megfogta a vállad.

- [Név]-kun, ez nem valami kedves dolog. Az újaknak biztonságot kell sugá-

- Fogd be Iida!- morogtál rá felnézve kék szemeibe.

- De [Név]-kun ez akkor sem-

- Azt mondtam fogd be!- ragadtad meg nyakkendőjét és lerántottad magadhoz egy afféle "csak hallgass már el" csókra.- Így már felfogtad, idióta osztályelnök?

Néztél hűvösen szemeibe. Szegény srác hirtelen azt sem tudta, hogy fiú-e vagy lány, ahogy azt sem, hogy hol is van éppen és merre van arccal.

Arca teljesen vörösbe borult, lélegzetvétele felgyorsult akárcsak szívverése. Nem szívesen vallotta be magának se, de nagyon is tetszettél neki. Csak sosem volt bátorsága elmondani neked, mivel félt, hogy esetleg más tetszik neked.

Például Kirishima vagy Sero, kikkel mostanában minden szabadidőd töltöd.

Na de a te érzéseidről se feledkezzünk meg! Be nem vallanád magadnak, hogy bejön ez az embernek álcázott robot aki ügyel a rendre és minden fontos dologra.

- Értetted vagy sem, osztályelnök?- vontad fel szemöldököd és egyik kezed csípődre vágtad.

- I-I-IGEN! De akkor sem kéne..

- Te most arra hajazol, hogy legyen még egy csók, osztályelnök?- pislogtál csábosan és a hatás kedvéért még meg is nyaltad a szád.

Természetesen a várt hatást egyből megkaptad. A fiú az eddiginél is vörösebb volt és minden izma megfeszült.

Motyogott valami "még találkozunk"-at majd már sprintelt is vissza a terembe, te pedig mosolyogva, fejed csóválva álltál ott továbbra is.

- Pedig nem bántam volna.. Várjunk.. MIIII?!- ordítottad el magad a folyosón így a legtöbb tekintet rád szegeződött. Zavarodban csak elpirultál és összébb húztad magad.- Nincs itt semmi látnivaló, menjetek a dolgotokra!

Mindenki vállat vont majd tovább is állt.

Te is elindultál az osztályterembe. Útközben [Hajszín] loboncod felfogtad egy copfba (ha alapból abban van akkor gomen) mert kezdett zavarni, hogy folyton az arcod előtt kötött ki.

Anime one shots I. (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora