Dabi x Reader; A legjobb szülinap

4.4K 191 88
                                    


Anime_Kpop_Fnaf_fan remélem tetszik és valami ilyesmire gondoltál.

A valódi nevem [Teljes Név], de ahogy a legtöbben ismernek, az a/az [Gonosztevő Név]. Én is egyike vagyok a Gonosztevők Szövetsége néven futó idióta, többnyire gyerekes csapatnak.

Nem félreérteni, imádom őket. Ők a második családom.

- [Név]-chan!- nyitott be Twice a szobámba.

- Hm?- néztem fel a füzetemből, amibe épp rajzoltam.

- Dabi bajba került, segíteni kéne neki valahogy.

- Azonnal megyek!- pattantam fel. - Mi történt?- néztem Tomura-sanra.

- Elkapták a rendőrök.

- Bassza meg...- sziszegtem.- Miért nem tud az az idióta vigyázni? Pfu, ha a kezeim közé kerül még ki is tekerem a nyakát annak a seggfejnek!- morgolódtam idegesen.

- Köszi a felköszöntést [Gúnyos Becenév]!- hallottam meg egy hangot magam mögött.

- Dabi? Dehát téged-

- Asszed olyan könnyen elkapnak azok a rohadékok? Így lebecsülsz? Na köszi szépen, én is nagyon bírlak..

- Idióták, a frászt hoztátok rám!- néztem dühösen körbe mire szinte mindenki nevetett.

- Tudod [Név]-chan, téged nem nehéz becsapni. De, mégis nehéz!- magyarázott nekem Twice.

Esküszöm néha nem tudom megérteni mire gondol a pasi. Két egymást "ütő" dolgot mond, ami a 2 személyiségének köszönhető. De így van szeretve.

- Kösz Jin..(Twice igazi neve, ha valaki nem tudná)- sóhajtottam mosolyogva.

- Bármikor!- kacsintott felmutatva hüvelyk ujját.

- Te kajra nem emlékeztél, hogy ez a nap a születésnapom? Sértő!- fonta keresztbe karjait Dabi, sértődöttséget színlelve.

- Szerinted mi az Istent csináltam a szobámban, dumbass?- csaptam meg kezét.

- Oh, kapok ajándékot?- csillant fel a szeme.

- Ja, mintha ez akkora meglepetés lenne. Minden évben kapsz tőlem!

- Ez igaz..- gondolkodott el.- Kíváncsi lettem. Mi is az ajándék?

- Az meglepetés!- nyújtottam ki a nyelvem.- Kurogiri-san, kaphatnék egy pohár whisky-t?- huppantam le az egyik bárszékre.

- Máris adom.

- Köszi~!- vigyorogtam.

- [Név]-cha~n! Van kedved velem keresni valami véres fiúcskát? Tudod, hogy azok az esetem. Az a sok vágás és eltorzult arckifejezés... Ahaha imádom!- kapott pszichopata nevetés rohamot Toga.

- Nem is tudom Toga-chan.. Nekem nem igazán jönnek be a vérben ázott fickók.. Na meg nem is egy korosztályt keresünk.

- Ezzel szíven szúrtál [Név]-san!- tette szívére kezét Mustard-kun.

- Nőj fel, kölyök! Te csak 13 vagy én meg 19.

- Dehát [Név]-san a szerelemben nincsen korhatár!- erősködött amiből kezdett elegem lenni. Lehúztam a piát amit addigra már megkaptam és elindultam felé.

- Akkor mondom máshogy, hogy meg is értsd azzal a gyermeteg fejecskéddel.. Én nem sze-ret-lek! Fogtad?- pöcköltem meg fejét.

- Hagyd már szegény gyereket [Név]!

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang