Grell Sutcliff x Reader; Hála (modern) 18+

2.5K 63 14
                                    


Csak egy teljesen átlagos diák vagyok a sok közül. Oké, nem teljesen. Mint az kiderült, nem az emberek kinézetébe szeretek bele először hanem a személyiségükbe. Szépen magyarul megfogalmazva pánszexuális vagyok.

Van egy osztálytársam, Grell. Nem beszéltünk sokat de valami nagyon megfogott benne. Mégis volt benne kezdetektől valami furcsa.

A hangja fiús volt és viszonylag a testalkata is, viszont teljesen lányosan öltözködött és viselkedett.

Mégis ez valahogy számomra csak vonzóbbá tette.

Egyik este csendesen sétálgattam London utcáin, hogy haza juthassak. Alapjáraton eléggé parázok az éjszaka sétálástól, azóta a nap óta pedig szinte rettegek.

Mivel kissé hűvös volt eléggé dideregtem, fogaim vacogtak. Egy majdhogynem teljesen sötét utcába fordultam be.

Meg tudod csinálni [Név]! Nem lesz semmi gond! győzködtem gondolatban magam.

Sóhajtottam egyet majd elindultam. Fejem nem mozdult, viszont szemeim jobbra-balra cikáztak. És meg is találtam az akadályt.

Nagyjából egy 6 fős részeg társaságba botlottam.

- Hé aranyom, nem akarsz elszórakozni velünk egy kicsit?- dülöngélt felém egy kb 40 éves csávó majd követte őt a többi haverja.

- Ne! Ké-kérem hagyjanak! Eresszen el!- könnyeztem be. Mivel szoknya volt rajtam így (legnagyobb sajnálatomra) könnyebben ment nekik a dolog.

Az egyik benyúlt a szoknyám alá és akaratosan benyúlt alsóneműm alá.

- Kérem.. Ne! SEGÍTSEN VALAKIII!- ordítottam. Már konkrétan bőgtem és nem tudtam mit csinálni. Akármennyire is kapálóztam, rugdostam vagy harapdáltam... semmi sem segített.- VALAKI! KÉREM! SEGÍTSHÉHG!- a vége már nem volt a legérthetőbb mivel túlságosan sírtam.

- Hé faszarcúak! Hagyjátok őt békén!- hallottam meg egy nagyon dühös, ismerős hangot. Grell..?

Lerugdosta rólam a részeg fazonokat és addig rugdosta őket a földön amíg mozogtak.

- Hé... Jól vagy?- térdelt le mellém gyengéd hangon kérdezve.

Választ nem adtam csak sírva kapaszkodtam mellkasánál lévő anyagba amíg ő hajam simogatva csitítgatott.

- Most már nincs semmi baj. Csináltak valami rosszabbat? Megerőszakoltak? Úgy értem, hogy elővették és-

- Nem, csak fogdostak.. Ott is.. Te jó ég Grell, ha nem jössz tuti, hogy halálra...- csuklott el hirtelen a hangom.

- Mázli, hogy pont szellőztettem a fejem.. Gyere, hazakísérlek!- nyújtotta felém kezét amit elfogadtam. Felhúzott a földről én pedig visszahúztam lerángatott alsóneműm, némi pírrel az arcomon.

Idegesen markoltam Grell kezét. Féltem, ha elengedem valami baj történik. Karját magamhoz szorítottam és beszippantottam finom illatát.

- Grell..? szipogtam felnézve rá. Megállt és rám nézett.

- Igen? Valami baj van, [Név]?- aggodalmaskodott. [Hajhossz és szín] hajamat végigsimította majd államhoz nyúlt. Olyan puha volt az érintése, hogy abba beleborzongtam.

- Már.. minden a legnagyobb rendben. Főleg... Főleg, hogy itt vagy velem..- mosolyogtam elpirulva.

Tudtam. Szerelmes vagyok ebbe a lányba (merthogy transznemű, ha jól tudom. Fiú testben lány ha minden igaz abban amit olvastam róla). Nem érdekel milyen, én így szeretem.

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now