Mikor meghallottam, hogy régi barátom, Meliodas ismét a városba jött anyámék nem tudtak visszatartani. Egész nap a várost jártam, hátha összefutok vele. Bár eszembe lehetett volna, hogy mindig egy hatalmas malacon utazik és elég sokan járnak oda inni, ha egyszer kinyitja kapuit a kocsma félesége.
Ahogy futottam mindenkit félre löktem, cipőm a kőúton mindig koppant egyet. [Hajszín] tincseim mögöttem libegtek hisz, hajam kivételesen nem fogtam fel.
Mikor végre megpillantottam a jól ismert, hosszúra nyúlt tetejű házat, hirtelen megtorpantam és arcomról lefagyott a mosoly.
Vajon emlékszik még rám Meliodas? Basszus mi van ha beállítok neki meg fogalma sincs ki vagyok...? Na mindegy, egy próbát megér!
Ismét magabiztos léptekkel indultam el az ajtó felé. Sóhajtottam egy nagyot, majd egy hatalmas mosollyal arcomon beléptem.
- Hello!- mivel senki sem figyelt fel rám, arcom felfújva, durcásan huppantam le az egyik pult előtti fa székre.
- [Név]?- nézett rám nagy, zöld szemeivel a szöszi.
- Hát emlékszel rám! Szia Meliodas!- öleltem át boldogan, áthajolva a bárpulton.- Úgy hiányoztál!- mosolyogtam rá mikor visszaültem a helyemre.
- Meliodas-sama, kellene még annak az úrnak az előbbiből.- jött oda hozzánk egy gyönyörű, szürkés hajú lány, aprócska ruhában. Végignézte, rajta majd elnevettem magam.- V-van esetleg rajtam valami, ami viccesnek találsz?- nézett végig magán ijedten a lány de csak megráztam a fejem.
- Meliodas, miért gondolom, hogy a ruhaügyben benne volt a kezed?
- Oh, nem csak abban!- mosolygott perverzen mire a lány feje vöröslött akár egy paradicsom.
- Egyébként.. honnan ismered Meliodas-samat?- nézett rám kedvesen a lány.
- Apám ott szolgált ahol ő is. Még régen. Nem nagy dolog. Ő tanított önvédelemre.- kuncogtam az emlékre.
- Oh, Meliodas-sama nem is említett.
- Nem szokása, mert egy idióta!- nevettem megpöckölve a szöszi orrát.- De persze így van szeretve. Te pedig hercegnő vagy, ha nem tévedek. Mi történt?
- Hosszú történet.. Nee [Név]-san nem lenne kedved ma velünk maradni?- mosolygott a lány.
- De, persze. Ezer örömmel!- bólintottam mosolyogva.
- Oi Kapitány, ki ez?- csapta be az ajtót maga mögött egy halványkék hajú férfi, mire arcomra pír szökött mikor végignéztem rajta.
- Ő [Teljes Név]. Régi barát.
- Ááh értem-értem. Ban vagyok.- bökte ki hanyagul.
- Üdv..-motyogtam oldalra pillantva.- Na Meliodas, kérek én is piát!- néztem a szöszire, ki máris öntött nekem a sörből. Nagyokat kortyolva döntöttem le a teljes korsót.- Áhh ez jól esett!
Csaptam le az asztalra a korsót. Azok hárman pedig csak tágra nyílt szemekkel néztek rám. Nevetve feltettem "Mivan?" kérdést de csak a fejüket rázták. Hamarosan záróra lett, szóval a vendégek távoztak.
Elizabeth nagyon kedves, hamar jóban lettem vele. Míg segédkeztem a vendégek kiszolgálásában addig nagyon sokat beszéltünk. Ki is derítette, hogy megtetszett egy kissé Ban, szóval mesélt is róla, már amennyit ő is tudott róla.
Estefelé, mindenki iszogatott. Azt kell mondjam, jó kis hangulat lett.
- Oi, Kapitány! Mióta ismered a csajszit?- karolta át Meliodas vállát Ban. Épp, hogy elkaptam a kis mondatot miközben Elizabeth-el és Diane-val beszéltem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime one shots I. (Befejezett)
Fiksi PenggemarHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO