Yato x Reader; Gyorsétkezde

1.2K 78 41
                                    

Anime_Kpop_Fnaf_fan Kérésére. Remélem tetszik :3 ❤

Hiyori legjobb barátnőjének szerepét töltöttem be. Természetesen nem én voltam az egyetlen, de számomra ő jelentette a "világ legjobb barátnője" cím nyertesét. Nagyon rég óta ismertük egymást, gyakorlatilag pelenkás korunk óta. Azonban egy nap picit megváltozott.

- Nincs kedved ma csajos napot tartani? Tudod, mint régen. Csak mi ketten. Kibeszé-

- Bocsi [Név], dee... Most nem alkalmas..

Természetesen Yato és Yukine döntöttek úgy, hogy nála csöveznek és nem merte őket egyedül hagyni a lakásán. Viszont [Név]-át/et sem akarta áthívni, hisz ki tudja mi sült volna ki abból.

Yatoék csak csendesen hallgatóztak.

- Ne már Hiyo~... Olyan rég tartottunk már legjobb barátnős napot... Hanyagolsz te lány...- feküdtem el az ágyamon. Nagyon rosszul éreztem magam az miatt, hogy inkább másokkal van.

- Nagyon sajnálom, de... Ígérem bepótoljuk. Eskü-

Erre Yato elvette a telefonját, és akárhogyan próbálta a barna hajú lányka visszaszerezni a telefont, Yato nem hagyta.

- Szia [Név]-chan, igaz?

- Igen...?- kicsit megszeppentem.

Hiyo nem is mondta, hogy van barátja.

- Üdvözletem, Yato vagyok. Nyugodtan jöhetsz.- azzal letette.

- Yato..... Én egyszer még megfojtalak....- fogta a fejét Hiyori.

Picit furcsálltam a dolgot, de végül, mivel egy utcányira lakunk csak, elindultam pizsamában és mamuszban. Az ilyen találkozásokkor mindig sok mindent viszek magammal, de tekintve, hogy lesz ott srác is, nem akartam vinni a magazinjaim és a sminkeket.

Mikor odaértem, már rutinosan nyitottam be a bejárati ajtajukon, melyhez, tekintettel arra, hogy már szinte születésünk óta ismerjük egymást, kaptam kulcsot. Mondván, hogy "már családtag vagy, legyen ez a második otthonod [Név]-chan".

- Tadaima!- mondtam, mintha ténylegesen hazaértem volna. Hiyori amint meghallotta, hogy megérkeztem, rohant is hozzám, s egy szoros ölelésbe zárt.

- Okairi [Név]!- mosolygott rám.- Bocsánat, csak vendégeim vannak. De ha nem zavarnak, akko-

- Szóval ő a híres-nevezetes [Név], igaz?- sétált hozzánk egy feketés-kékes hajú srác, mögötte egy szöszivel.

- Igen, ő az.

- Csinosabb mint ahogy álmaimban megjelent.- bókolt a fiú, mire picit zavarba jöttem. Valahonnan ismerős volt  mintha láttam volna már valahol.

- Melegítős, inkább fogd be, ha nem akarod elijeszteni. Aminek Hiyori nyilván nem örülne és kivágna minket..- morgott a szőke srác.

- Nem baj..- motyogtam.- Akkor megyünk beszélgetni?-néztem Hiyorira boldogan, mire a lány bólogatva megfogta a kezem, és elindult velem a szobájába.

~ Time skip ~

Azóta a bizonyos nap óta, mióta először találkoztam Yatoval és Yukinevel, egyre többet gondolkodtam rajta. Hamarosan barátok lettünk, de sose képzeltem, hogy ebből akár több is lehetne.

Pedig akartam. Nem is kicsit. Akárhányszor megölelt mikor összefutottunk, vagy találkoztunk, azt reméltem, hogy sosem enged el és a végtelenségig ott lehetek a biztonságot nyújtó, kellemes ölelésben. Ahol ráadásként még eszméletlen jó, tipikus Yato illat lengte körbe a fiút.

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now