Cassy1997 kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^
Ezzel a résszel pedig a hónapra lezárom a kéréseket. A rész végén van egy gyönyörű kép Jeanról amit eredetileg főképnek tettem volna be fentre de... Találtam jobbat 😂Amióta egy osztályban voltam a Jean nevezetű idegesítő, parazita fajba tartozó, szoknyapecér srác még a maradék életkedvemtől is szeret megfosztani iskolában és azon kívül is. Tucatnyi csaja volt már, de mindet otthagyta maximum egy hét után. Épp ezért gyűlöltem ennyire. Senki nem érdemi meg, hogy tárgyként kezeljék és eldobva megtapossák. Sosem vonzottak ezek a fajta srácok de sajnos az iskolában nem sokan voltunk így ezzel a gondolkodással. Szívből megvetettem minden egyes olyan lelket, aki csak kihasználja, megalázza, játékszerként használja vagy bántalmazza a nőket. Számomra az ilyen ember sosem volt ember, csupán egy mocskos senkiházi patkány. Ezzel pedig a patkányokat sértem meg.
Ahogy beértem a suliba az udvaron egy hatalmas körbe gyűltek a diákok és mindenki szurkolt. Egy mélyről jövő sóhajt elengedtem és a tanulótömegen végigfurakodva az első sor elé álltam. A kör két srácot fogott közre: Jeant és Erent, akik verekedtek. Mikasa is épp furakodott át a tömegen, így én sem tétováztam.
- Balfaszok, kurva gyorsan fejezzétek ezt be!- kiabáltam rájuk, mire egy percre Jean lefagyott és rám nézett, így Mikasa el tudta lökni őt az éppen ütni készülő Erentől. A lány elhurcolta a barna hajú fiút, miközben fejmosást kapott, eközben én Jean elé lépdeltem, aki a földről felkelve gyorsan leporolta magát.
- Szia [Név]! Micsoda kellemes meglepe-
- Neked csak [Vezetéknév]!- pofoztam fel teljes erőmből, mire kicsit megtántorodott.- Akkora egy seggfej vagy, Kirstein! Kurva gyorsan elmész az orvosiba!
- De jól va-
- Mondom elmész!- néztem rá idegesen és megragadva a karját elkezdtem elrángatni abdokihoz.
- Jean a csajod igazi kis tüzes pipi!
- Férfiasabb mint te, haver!
- Az ágyban is ennyire vad? Kölcsön kérhetem?
- Fogjáto-
- Nem vagyok a csaja és akkor sem feküdnék le veletek, hogyha ti lennétek az utolsó pár férfi egyed ezen a baszott bolygón és meg kéne mentsem a népességet...- vicsorogtam rájuk, s tovább hurcoltam a fiút. Odabent a doki egyből neki is állt a sebek ellátásának.- Akkor én megyek is.
- [Név] várj!
- [Vezetékn]-
- Várj meg kérlek..
- Ugyan mi a francért tenném?
- Mert szeretnék a gyönyörű szemeidben elveszni miközben a doki teszi a dolgát.
- Te sem gondoltad komolyan...- forgattam meg szemeim.
- De, nagyon is komolyan gondoltam. És a mennyei illatod meg a kedves hangon mindig megnyugtat.
- Hány lánynak mondtad már ezt?- fintorodtam el.
- Csak neked.
- És ezt most higgyem is el?
- Jó lenne.
- Ahj... De csak mert úgysincs tanár matekra..
Azzal lehuppantam mellé az ágyra. A fiú megpróbálta megfogni a kezem, de nem engedtem neki. Ahogy lekezelték minden sebét elindultam az udvarra, hogy szellőzzön a fejem, hamár bejöttem első órára, amire nem is kellett volna. Jean viszont nem akadt le rólam, folyton a nyomomban volt és folyton flörtört és bókolt. Én viszont kezdtem egyre jobban ideges lenni attól, hogy rám van akaszkodva és nem másoknak csapja a szelet, akiknél még esélye is lenne.
BINABASA MO ANG
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO