Tooru Oikawa x Reader; Féltékeny vagy?

3K 181 31
                                    


3Reina3 kérésére, remélem tetszik! ❤😘(ez a kép lett volna eredetileg fent, de nyomi volt a laptop vagy a wattpad és nem igazán szerette volna berakni)

3Reina3 kérésére, remélem tetszik! ❤😘(ez a kép lett volna eredetileg fent, de nyomi volt a laptop vagy a wattpad és nem igazán szerette volna berakni)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gyerekkorotok óta barátok voltatok, ami nem is akkora véletlen tekintve, hogy az Iwaizumi ház mellett éltél.

Na de vissza is a mai naphoz. Éppen egy verseny volt. Nem olyan nagy de megígérted Oikawának, hogy minden meccsén ott leszel, így ezt sem hagytad ki.

- Hajrááá! Tooru, te vagy a legjooobb! Aoba Johsai, gyerünk!- üvöltötted torkod szakadtából a lelátón.

Az utolsó pont kellett, hogy mindent nyerjenek a srácok. Oikawa szervált, viszont a tömegben csak rád nézett, majd kacsintott egyet és dobott egy csókot majd szervált.

Te majdnem leszédültél fentről, viszont az egyik csaj megtartott.

Ugró lebegő.. szerva ász!

A fiúk mentek öltözni meg ilyesmik, majd jöttek fel ők is.

- Gratula kicsi babák!- ölelgettél meg mindenkit.

- A végén az a szerva ász nem volt semmi, igaz?- vonogatta szemöldökét Oikawa mikor már előtte álltál és derekadon pihentette kezét.

- Persze, profi volt!- kuncogtad el magad.- Büszke vagyok rád..- mosolyogtál rá majd nyakánál átkaroltad és lehúzva magadhoz megcsókoltad.

- Mh.. nem is emlékszem mikor kaptam utoljára ilyen finom csókot [Név]-chan!- nyalta meg száját mire te csak nevetve megcsaptad mellkasát.

- [Név]!- kiáltott neked egy ismerős hang. Megfordultál és megláttad a mosolygó Nekoma csapatkapitányt.

- Tetsu!- vigyorodtál el.

A fiú kitárta karjait te pedig boldogan ugrottál karjaiba. Szorosan öleltétek egymást, hisz oly' rég találkoztatok utoljára.

- Lejössz a csapathoz? Biztos örülnének neked.- mutatott háta mögé, mire bólintottál is azonnal.

- Majd jövök!- intettél a többieknek majd dumálva elindultatok lefelé a lépcsőn a fekete hajú fiúval.

- Nahát [Név]! Téged is látni?- öleltek meg egy emberként a Nekoma játékosai, már akikkel jóban voltál.

- De jó titeket is látni! Mizu veletek macskák?- mosolyogtál rájuk.

- Képzeld, lett barátnőm! Na erre varrj gombot [Név]-chan!- mondta büszként Tora-chan.

- Hmm fogok tudni! Nekem meg barátom van.

- Komoly? Na és ki?- kérdezték egyszerre, mire elnevetted magad.

Az a csillogó szem amivel rád néztek.. Édesek voltak ezzel a kíváncsisággal bennük. Legalábbis te így gondoltad. Az már más kérdés, hogy egy srác sikítva rohant el a látványtól.

Anime one shots I. (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora