Denki Kaminari x Reader; Sárga szemek (part 1)

2.6K 117 14
                                    


Oké, tudom. A kérésekkel nem igazán haladok, ne kövezzen meg senki, valahogy nincs meg az ihlet hozzá.. Viszont hoztam nektek egyet a kis Pikachu sráccal (akit nem mellesleg imádok), remélem tetszik! És amúgy lehet ez most kicsit gázul fog hangzani de mivel a gépemről eltűnt minden adat mikor szervizben volt így azokat a képeket is letörölte ahol tudtam kinek milyen rész kellene (a kommentben érkezőkről beszélek, a privát üzeneteket nyilván meg tudom nézni) szóval annyi lenne csak a kérésem, hogy akinek eddig még ígértem részt, és azt egy posztom alatt kérte, írja meg ide légyszi és így kicsivel hamarabb talán tudom is hozni nektek.

A második évem tapostam a U.A.-ben, a 2-A nevet viselő osztályban, idióta osztálytársaim mellett. Mivel már elég sokat hallottam az 1-A osztályról és a többire is kíváncsi vagyok, úgy döntöttem meglátogatok a szünetben minimum egyet.

- Srácok nem jöttök megnézni az osztályokat?- néztem pár barátomra akikkel beszélgettem. Bár már a legtöbb embernek lassan a végéhez közeledett a tanítás nekünk még korántsem.. minden sajnálatomra.

- Nem is tudom [Név].. Nem ér rá később?- vakarta tarkóját legjobb barátnőm.

- Dehogy ér!- kiabálásomra az egész osztály rám nézett.- Bocsesz, meg sem szólaltam.- nevettem fel mire páran elmosolyodtak majd folytatták is eddig csinált dolgaikat.- Naa, légyszi!- fogtam könyörgőre.

- Ahj te akaratos, kibírhatatlan nőszemély! Majd megyek veled én..- morgott Akihiro, a világ legjobb barátja.

- Ez az! Imádlak Aki!- borultam nyakába vigyorogva majd a következő pillanatban már kézen is ragadtam.

Kapkodva fejem kerestem az 1-A feliratot, hisz mi is A-sok vagyunk, gondoltam lehetnének ők az elsők akiket meglátogatunk. Úgyis sok mindent hallottam már róluk, már ha hihetek a pletykáknak amik a suli falain belül és kívül is megállíthatatlanul terjednek.

Azonban mikor odaértünk már hatalmas tömeg volt ott.

- Jesszus mi folyik itt?- kerekedtek el szemeim.

Aztán nyílt is az ajtó.

- M-m-mi folyik itt?- kiabálta egy lány kétségbeesetten. Azonnal közelebb furakodtam így is épp hogy láttam valamit.

- Mit akartok az A osztálytól?- kérdezte egy kék, felnyírt hajú és szemüveges fiú.

- Így nem tudunk kimenni!- szólalt meg egy pöttöm.

- Jajj de cuki!- vigyorogtam. Nos igen.. akkor még nem tudtam mennyire meg fogom utálni.

- Különben is, mit kerestek itt?

- Az ellenség után kémkednek, pondró.- szólalt meg egy mély hang.- Mi vagyunk azok akik túlélték a gonosztevők támadását.- mondta nyugodtan és elindult felénk.- Nyilván meg akarnak nézni maguknak a Sportfesztivál előtt. Semmi értelme ilyet tennetek.- mondta mikor megállt előttünk. Ahhoz képest, hogy fiatalabb nálam, kirázott attól a hideg tekintettől a hideg. - Félre az útból selejtek.

- Ne hívd őket selejtnek, csak azért mert nem ismered őket!- szólt rá egyből a felnyírt hajú.

Minek hívtál te rohadék?- kérdeztem magamban, szinte fortyogva a dühtől. Mivel a képességem a hő így dühömben izzani kezdett körülöttem a levegő.

- Jézus, miért van itt ilyen meleg?

- Ezt az a lány csinálja?

- Ez [Teljes Név] a 2-A-ból, nem?

- Hogy... mit mondtál?- néztem mérgesen szemeibe.

- Selejt vagy. Te is és mindannyian.- mondta pimasz mosollyal.

Anime one shots I. (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora