Yuri Plisetsky x Reader; Diploma osztó

1.4K 55 10
                                    

UnsolvedThings69 kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^
Oh mellesleg a "L/N" megintcsak a lányod nevét jelzi, az "F/N" pedig a fiad nevét.

A hetünk nagyon sok izgulással és telefonálgatással telt, tekintve, hogy a lányunk lediplomázni készült. Az utolsó hetében még volt 2 vizsgája, amit meg kellett írnia, így amíg ő arra tanult, én mindenkinél időpontokat fixáltam le, ha már neki nem volt rá ideje. A testvérének is szóltunk, hogy jó lenne ha megjelenne, még ha nem is voltak jóban. Yurio pedig csak fuvarozott ide-oda minket. Igen sokat morgott a szerintem felesleges pénzkidobások miatt, de tudtam jól közel 23 év házasság és bő 30 év ismerettség után annyira, hogy tudjam, nagyon is izgul ő is és szívesen fuvaroz minket és vásárolgat, ha a lányáról van szó. Az idő az első gyerek után úgy repült, hogy szinte egy szempillantásnak tűnik visszatekinteni arra az időre, amikor elsőként tartottam a kezembe másodszülött gyerekem. Azalatt a 23 év alatt -hiszen a fiam 23 éve szültem- nagyon sok mindenen mentünk keresztül együtt. Együtt nevettünk, sírtunk, izgultunk, buktunk el, stresszeltünk és együtt vészeltük át a nehéz időket. Sok testvéri veszekedésben voltam döntőbíró az évek során, de mégis elszomorít a gondolat, hogy a gyerkeim a mai napig alig beszélnek és általában akkor is veszekednek.

A nagy nap már korán kezdődött. 6 órakor már ugrasztottam ki az ágyból a lányom és nekikezdtünk a lányos "mit vegyek fel" dolognak. Igaz, hogy a köpeny alatt, amit kapott az iskolától ez miatt, nem fog látszódni mi van alatta, de utána el szerettünk volna menni megünnepelni a diploma letételt, így hát étterembe készültünk. Ahogy a ruha megvolt neki, ő neki is kezdett sminkelni, én pedig felverve szegény férjem álmából, neki álltam keresni egy elfogadható ruhadarabot.

- Szívem, hagyj már aludni...- húzta fejére morogva a takarót a szöszke.

- Ne nyafogj, inkább kezdd te is a napot. Délben kezdődik az átadó, pár órán belül itt lesznek Vityaék is, a lányunk párjáról nem is beszélve.

- Ne szarom le azt a két vén seggfejt?

- Te sem vagy már olyan fiatal.- cukkoltam kuncogva.

- Ne is emlékeztess...

- Dehogynem emlékeztetlek. Nem vagy 15. Legyél érett.- vágtam hozzá egy párnát.

- Mert ez aztán kurva érett!- dobta vissza.

- Ne beszéljen nekem vissza Mr. Plisetsky!- nevettem fel.

- Akkor pofázok vissza, amikor csak akarok, Mrs. Plisetsky!- húzott be maga mellé az ágyba és megcsókolt.- 'Reggelt.

- Neked is jó reggelt.- vigyorogtam boldogan.- Na, kelj fel, Yurochka.

- Tudod jól, hogy így csak a nagyapám hívhatott...

- Igaz, ne haragudj.- simítottam ki haját homlokából és nyomtam oda egy puszit.- De tényleg ideje készülődni.- másztam ki mellőle és megfogva a ruhám, amit végül választottam, majd bevonultam a fürdőbe egy gyors tusolásra. Miután felöltöztem, a hajam felfogtam egy kontyba és egy iszonyat kevés sminket felvittem az arcomra, majd mentem is ki a konyhába, ahol a lányom az apjával már kávézgatott is.

- Csináltam neked is kávét.- mosolygott [L/N].

- Angyal vagy Édesem, köszönöm.- mosolyogtam rá, majd leültem Yurio mellé és szürcsölgetni kezdtem az italom.- Denis mikor jön?

- Azt mondta, hogy fél 11-re jön. Oh és ma is nála alszok.

- Felőlem, felnőtt vagy.- ásítottam fel.- Beka jön?

Anime one shots I. (Befejezett)Where stories live. Discover now