Dabi x Reader; Vidámpark

1.8K 119 54
                                    


ZoeRilf Kérésére itt is van a rész. Remélem tetszik! ❤💕

Touya-ra, akit inkább csak Dabi néven ismernek, mindig is tapadtak a csajok. Ami mondjuk nem meglepő, tekintve, hogy milyen elképesztően jól néz ki. Én is jóban voltam vele, benne voltam a baráti körében, szóval engem is ismert a nagy többség. Viszont nagyon zavart, hogy mindenki próbálja elcsábítani. Mondjuk nem is tudom mit parádézok, hogy nincs bennem annyi, hogy elé álljak és elmondjam neki az érzéseimet iránta. De mivel tudom, hogy ez az egész nem kerül viszonzásra, inkább csendben szenvedek.


- Elmegyünk ma valahova suli után?- néztem a kis társaságunkra.

- Mehetünk.- vonták meg egy emberként a vállukat, kivétel Toga. Ő lemondta mert találkozik a barátjával.

- És hova menjünk?

- [Név]-chan, te hoztad fel, te mondod meg.- nézett rám Shigaraki.

- De Shigarakiiii!

- Jézusom mondok egy helyet, csak fogjátok már be..- morgolódott Dabi.

- Akkor hova?

- Vidámpark?

- Uuuu tetszik az ötlet!- vigyorogtam teljesen bezsongva. Ritkán járok vidámparkba, szóval nagyon örültem neki, hogy Dabinak eszébe jutott ez az ötlet.

Ekkor viszont beértünk a suliba, szóval különváltak útjaink. Én mentem a saját osztályom felé, ahogy azt ők is tették.

- Tamaki-kun, megvársz?- kiáltottam az elf fülű osztálytársamnak, aki a kiabálsomra megdermedt.- Jó reggelt!- mosolyogtam rá, mikor mellé értem.

- Neked is..

- Hogy aludtál? Milyen volt a hétvége? Egyszer kéne talizni majd, nem gondolod?

- Öhm...

- Jó, mindegy. A lényeg, hogy itt vagy és boldogíthatlak!- kócoltam össze a haját. A Nagy Hármas tagjaival nagyon jóban vagyok, imádnivalóak. Én csak a Szent Háromságnak hívom őket, ami Mirio-nak nagyon is tetszett.- Nee Tamaki-kun..

- Hm?- emelte rám szép szemeit.

- Tudnál majd angolból korrepetálni? Tudom, hogy neked jól megy és megbízok benned, nekem meg nem és..- kezdtem el vakarni a tarkóm- Na persze, csak ha neked sem gond!

- Mirio-nak jobban megy..

- Jóó, de Mirio be van táblázva és tuti semmi ideje rám.. Hmph.. - fontam keresztbe karjaim és hisztisen felszegtem orrom.

- Akkor viszont segítek.- kuncogott.

- Imádlak Tamaki-kun!- pusziltam meg arcát vidáman, mire az arca csak vöröslött.- Komolyan.. Hogy lehetsz ilyen kawaii shy boi?- mosolyogtam rá.

- E-ehm.. Így gondolod?

- Yup!- bólintottam nagyot.

- Én nem tudom, csak ilyen vagyok.

- És vagy tökéletes~!- vigyorogtam majd benyitottam a termünkbe, ahol el is kezdtem beszélgetni pár jó baráttal.

~ Time skip ~

- Akkor 20 perc múlva nálunk?- néztem a kapuban Shigarakiékra, akik csak bólintottak.

Hazamentem és letusoltam. Felvettem a kedvenc összeállításom, ami egy [Kedvenc szín] pulcsiból és egy szaggatott, egyszerű farmerból állt. A hajam kiengedve hagytam, felkaptam Adidasos cipőm, a pénztárcám egy kisebb hátizsákba tettem, ahogy a piám is. Pont időben végeztem, mivel meghallottam a csengőt.

Anime one shots I. (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora