AgotaWhite kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^ Ez a befejezése az előző 2 részes Shinso x Reader "minisorinak"
Shinso nagyon sokat készült. Igaz, nem bírtam neki segíteni a felkészülésben, de minden tőlem telhetőt megtettem annak érdekében, hogy lelkileg minél inkább támogassam. A macskás fiú pedig ezt mindig egy jó kis biciklizős randival hálálta meg.
Aztán eljött a Sportfesztivál napja is. Izgatottan keltem fel, magamhoz képest igencsak korán. Kicsit kicsíptem magam, leginkább Hitoshiért, majd ráírtam a fiúra, hogy mikor szándékozik, illetve hol találkozni velem. Erre a válasz csak egy "gyere a nappaliba" szöveg volt. Furcsállva még párszor átolvastam a szöveget, majd végül kimentem a szobámból, egyenest a nappaliba, ahol a fiú a kanapén fekve nézett rám. Kisebb szívinfarktust követően nekivágtam a papucsom, mire halványan elmosolyodva elkapta azt.
- Fene a reflexeidbe...- morgolódtam, majd ráfejüdtem. A fiú átölelva a derekam, a hátam kezdte cirógatni, ami megmosolyogtatott.
- Csak ismerlek már, [Név].- nyomott puszit a fejem tetejére.- Csinos vagy.
- Köszi.- ásítottam.- Érezd magad megtisztelve, hogy miattad keltem fel hajnalok hajnalán...
- Mennyit is takar ez a nagyon korai időpont?
- .... Reggel 6...- morogtam a bajszom alatt, mire felkuncogott.
- Köszönöm.
- Igen, köszönheted is.- néztem kuncogva a szemébe.- Izgulsz?
- Dehogy.- vágta rá. Túl hamar.
- Oké, a tükörképednek hazudhatsz, az el is hinné. De én nem fogom. Tudod... Megfigyelten, hogyha hazudsz, akkor a jobb szemed picit, alig észrevehetően megrándul.- böktem a szeme mellé óvatosan.
- Egy kibaszott megfigyelő a csajom..- morrant fel, mire felnevettem.
- Ahogy mondod. Most pedig engedj, mert még nem vagyok teljesen kész és hamarosan indulni is kellene.
A fiú hagyta, hogy női bajaim elintézzem és biztosítsam a védelmet a jövőre nézve is, majd biciklire pattanva mentünk is a helyszínre. Mivel nem reggeliztem, hisz időhiányban voltunk, így a járda szélén felsorakozó bódék egyiktől vettem magamnak egy kis édességet. Ezek után pedig azt falatozgatva sétáltam Hitoshi mellett, aki zsebre vágott kezekkel ment célirányosan. Természetesen az öltözőjük előtt elváltunk, s amíg ő bement az osztálytársaihoz, addig én mentem is keresni magamnak valami fasza helyet a nézőtéren, ahol jól is látok majd, illetve közel is leszek Hitoshiék osztályának fenntartott helyéhez is.
~ Time Skip ~
A diákok bevonulásával az egész nézőtér szinte felrobbant, annyira fellelkesültek. Természetesen én is visongtam, akár egy félőrült. Viszont a mosoly az én arcomra ráfagyott, ahogy megláttam ki lesz a verseny főbírája. Midnight-san...? Komolyan? Mármint.. Elismertem a munkásságát és azt amit eddig tett, de... Kicsit soknak tartottam, hogy az egyik legdögösebb hőst osztották be.
Hitoshi arcán nem látszott sok minden, így egy kis részem megnyugodott. Ahogy lement a nyitóbeszéd, megkezdődött a próbatétel. Elképesztően izgultam, hiába tudtam, hogy az első, valamint a későbbiekben a második játékszámmal is boldogul majd, mégis végig görcsben állt a hasam. Tudtam, hogy izgult és, hogy nem aludt sokat. Elvégre 2-ig velem beszélt. Nem akartam ébren tartani, se semmi ilyesmi, de azt mondta, hogy amúgy sem bírt aludni és velem beszélgetni milliószor jobb, mint a plafont bámulni.Épp ezért aggódtam érte. Tudtam, hogy nem alszik sokat, amiről a szeme alatt lévő sötét karikák is eléggé árulkodnak, de féltettem, hogy ez miatt valami baja esik majd. A szülei is szabadnapot vettek ki, bár Hajime-sant nehezen engedték el, elismerték, hogy valóban szüksége van szabadnapra is, szóval a férfi nyugodt szívvel jöhetett el feleségével a fiát megnézni. Foglaltam nekik helyet a táskámmal meg úgy, hogy egyszerre 2 ülést is elfoglaltam, de azért kezdett aggasztani, hogy már elkezdődött az egész és még nem voltak ott. De szerencsére pont eredményhirdetéskor meg is jöttek.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO