Anime_Kpop_Fnaf_fan kérésére, remélem tetszik! ❤
Kaneki és én egy kávézóban ismerkedtünk meg. Egy őszi nap volt, mikor úgy döntöttem, hogy az eső elől oda menekülök.
- Áh végre száraz hely!- sóhajtottam mikor beértem a kávézóba.- Fene abba az idiótába, hogy elcsórta az esernyőm!- morogtam pár sort.- Szép napot!- vettem elő mosolygós énem és köszöntem az ott dolgozóknak.
- Neked is!- mosolyogtak kedvesen.
Az egyik asztalnál ült két, nagyjából velem egykorú fiú, akik amióta beértem nem vették le rólam a szemüket.
Kezdtem kínosan érezni magam, szóval inkább egy apró mosollyal arcomon intettem egyet és leültem a szemben lévő asztal egyik székére.
- Tudod esetleg mit kérsz?- kérdezte egy lila hajú lány.
- Egy jó erős kávét, légyszi!- bólintottam, mire felírta és elment.
Előszedtem táskámból a [Telefon szín] (lol mi ez?) mobilom és elkezdtem elmerülni az internet bugyraiban.
Néha-néha oldalra sandítottam a fiúkra, és általában annyit láttam, hogy a piszkos szőke hajú srác eltakarva száját suttog valamit a fekete hajú fiúnak aki rendszerint elpirult, vagy éppen nevetgéltek.
Közben megérkezett a kávém is amit jóízűen elszürcsölgettem. Már nagyjából a felét megittam mikor csörögni kezdett a telefonom.
- Mondd!- szűrtem ki fogaim közt ezt az egy szót.
- Ugyan már [Név]-chan! Legyél kedves azzal akit szeretsz!
- Hah, milyen világban élsz? Ne álmodozz!- húztam össze szemöldökeim.
- Én ugyan nem, [Név]-chan, életem!
- Nekem te csak ne-
- Hol vagy?
- Mit érdekel az?
- Érted megyek a kocsival.
- Majd pont veled fogok utazgatni, mi? Várhatod!
- Hol.. vagy? Utoljára kérdezem szépen!
- Fe-fejezd be..!- kezdtem pánikolni kicsit.
- HOL VAGY TE ELBASZOTT RIBANC?!- üvöltötte a telefonba.
- Jó helyen, tőled távol. Idióta vadbarom!
- Mit mondtál?- kérdezte igencsak ingerülten.
- DÖGÖLJ MEG, TE NYOMORULT FÉREG!- kiabáltam a telefonba majd kinyomás helyett a földhöz vágtam. Persze a kis jelenetem után mindenki engem nézett.- E-elnézést, csak.. problémák vannak az egyik... volt barátommal. Ne haragudjanak!- hajoltam meg mélyen.
Ziháltam. Ideges voltam, de féltem is. Féltem, hogy mi lesz ha rám talál. Újra.
Csak, hogy mindenki értse, röviden és tömören elmondom mi történt köztem és az az idióta [Ex barát neve] között.
Nagyjából egy éve történt. Összejöttem a sráccal aki elhitette velem, hogy kedves, édes, jóindulatú és figyelmes. Hah, én meg elhittem.. Fél éve voltunk nagyjából együtt mikor elkezdte elveszíteni ezt a szerepet. Veszekedett velem minden miatt, megütött aztán bocsánatot kért. Lassan elszakított a barátaimtól, mondván "én csak az övé vagyok". Aztán egyre durvábbra fordultak a dolgok. Vázákat dobott nekem, megvágott, késsel fenyegetett... és ami számomra a legfélelmetesebb volt: kiharapott belőlem egy darabot. Igen, [Ex barát neve] egy könyörtelen, csábító ghoul volt. Akinek teljesen bedőltem. Azóta zaklat és vissza akar szerezni.
أنت تقرأ
Anime one shots I. (Befejezett)
أدب الهواةHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO