Shouta Aizawa x Reader; Szertár? 18+

3.5K 143 32
                                    

littlegirls12 kérésére, remélem tetszik!❤❤😘

Shouta és én már 7 éve vagyunk házasok. Együtt osztozunk egy takaros házon, egy macskán és egy gyönyörű, 5 éves kislányon.

Azonban egy gyerek meglehetősen megnehezíti egy testvér készítését, tartja a mondás ami nem mellesleg teljesen igaz.

Mivel nekem nincs képességem, de Shoutának van, így a kicsi [Lány Neve]-nak/nek is lett, mégpedig az apja képessége, csak annyi eltéréssel, hogy neki a pislogás nem befolyásol semmit.

- Ma neked is be kéne jönnöd a U.A.-be [Név].- nyomott puszit arcomra Shouta miközben hátulról átölelte derekam.

- Mhh.. Miért is?

- El kellene mesélned milyen veszélyes egy hős mellett élned. A diákjaim jelenleg valami ilyesmiről tanulnak.

- Áh értem. Ez esetben nem mondhatok nemet. Mindent az 1-A-ért!- mosolyogtam rá. Karom nyaka mellett elvezettem és megcsókoltam.

- Okaa-san, ma is te viszel oviba?- kérdezte álmosan [Lány Neve] a konyhába érve.

- Igen Édesem, de most jön velünk apa is, rendben?- nyomtam puszit homlokára.

- Tou-san te is jössz?- csillantak fel szemei, mire az apja csak bólintott.- Szupi~!- vigyorgott majd nyújtózkodott, hogy megölelhesse apját, aki természetesen felemelte és magához ölelte.

Amint mindennel meg voltunk be is ültünk az autóba. Megálltunk [Lány Neve] óvodája előtt, bementünk vele, elköszöntünk és mentünk is a U.A. felé.

- És most?

Kérdeztem mikor bementünk, mivel fogalmam sem volt mikor kéne és mennyit mesélnem nekik.

- Van egy szabad órád aztán te jössz. Ha gondolod addig bejöhetsz, úgyis osztályfőnöki az első óra.

- Rendben, akkor megyek!- mosolyogtam.- Sziasztok!- integettem a tanáriba beérve.

- [Név]! Hiányoztál!- rohant felém Hizashi és pityeregve ölelgetni kezdett.

- Öh.. oké.. Te is nekem Hiza!- öleltem vissza mosolyogva.

- Jó újra látni [Név]!- üdvözöltek a többiek is.

Készítettem magunknak 1-1 kávét amit gyorsan lehúztunk majd indultunk is az osztályterem felé.

- Mindenki üljön a helyére!- mondta Shouta unalmas hangszínnel.

- Sensei, ő ki?- kérdezte egy szőke fiú fekete cikcakkal a hajában.

- Ő itt a feleségem [Teljes Név]. A következő órára jött de bejött megnézni ezt is.

- Sziasztok! Sokat hallottam már rólatok, örülök, hogy találkozhatunk.- mosolyogtam az osztályra.

- [Vezetéknév]-san, maga is hős, nem? Mi a képessége?- kérdezte feltett kézzel egy fekete, hosszú hajú lány, ha jól tudom ő Momo-chan.

- Képesség nélküli vagyok.- mondtam mire az egész osztály sokkolva nézett rám.

- Tényleg?

- Szerinted hazudik?- mordult fel Shouta.

- Nem, nem, semmi ilyesmit nem akartam feltételezni!- emelte fel kezeit Kaminari.

- Hagyd csak Shouta, semmi gond értem én, hogy meglepődtél.- mosolyogtam a fiúra.- Na de én a következő órán, figyeljetek erre a morcos macskára mert a végé- áháhá.. szóval figyeljetek rá..- vakartam ijedt fejjel a tarkóm mert Shouta elég ijesztően nézett rám.

Anime one shots I. (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora