TicciTerry3 kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^ Ebbe a részbe egy kicsi csavart tettem bele, választási lehetőséget adok a sztori végkimeneteléhez. Nem tudom mennyire tetszik majd ez nektek, mindenesetre szerettem volna kipróbálni owo
Egy csodálatos reggelre ébredtem barátom karjaiban. Még a U.A-s első évünkben jöttünk össze, azóta pedig már több mint egy éve boldogítottuk egymást. Katsuki nagyon sokat változott azalatt az idő alatt, mióta megismertem. Sokak szerint nyomós érv vagyok én is, amiért megtanult jó pár helyzetet nyugodtan kezelni. Bár az üvöltözése sosem tűnt el, de nem is bántam. Azonban velem sosem kiabált ha kettesben voltunk, na de ezt persze csak az összejövetelünk utántól értse mindenki, előtte szidott mint a bokrot. No de vissza a reggelhez! Az ébresztőórája megszólalt a szokásos időpontban, mire morogva akartam lecsapni, ha meg bírtam volna mozdulni a rám tehénkedő fiútól, aki úgy ölelte magához a testem, mintha az élete múlt volna rajta.
- Édes, kinyomnám az ébresztőt..- ásítottam a mondatom közepébe, miközben hajába vezettem ujjaim és simogatni kezdtem.
- 2 másodperced van..- morrant fel és elengedett, mire kihasználtam az alkalmat és megnyomtam a kis kikapcsoló gombot az órán. Éppen csak megnyomtam a gombot, mikor a fiú csípőmnél fogva visszarántott magához és hozzám bújt.
- Jó reggelt, Katsu!- mosolyodtam él és kisimítva haját a homlokából, nyomtam egy puszit az akkorra már hajmentes területre.
- 'Reggelt Baby!- mormolta reggeli jól megszokott rekedtes hangján.
- Lassan kelni kellene.- cirógattam meztelen hátát.
- Még öt perc..
- De nehezen kelsz te ma fel.- kuncogtam fel, mire összevont szemöldökkel állát mellkasomba fúrva nézett a szemeimbe.- Mi az? Ne nézz rám így, nem én kértelek, hogy ne tartsd be a lefekvési időt és rúgj szét pár segget abban a hülye videójátékban!- nyújtottam ki a nyelvem.
- Te csak ne nyújtogasd a nyelved, vagy leharapom, Idióta!- húzta féloldalas mosolyra ajkait.
- Hogyisne.- nevettem fel.- Próbáld csak meg.- nyújtottam ki újra, mire már előre tolva magát majdnem ráharapott, de időben behúztam. Cserébe viszont megcsókoltam, amit rám mászva viszonzott.
- Mondtam már, hogy imádom, ha te kezdeményezel?- nézett mélyen a szemembe, mikor elváltunk egymástól.
- Hmm néha megemlíted.- kacsintottam, mire felnevetett.- Na de most, hogy ilyen jó kedved lett, irány készülődni Édes.
- Zsarnok vagy...
- Volt kitől tanulnom.- mosolyogtam rá sokatmondóan, majd legördítettem magamról és felkeltem az ágyból, hogy összeszedjem a holmimat és befoglalhassam a fürdőszobát. Ahogy pedig készülődtem, csak azon járt az agyam, hogy hogyan szivathatnám meg Katsukit április elseje alkalmából. Végül kitaláltam a tökéletes tervet hozzá, ami miatt iskola után mindenképpen be kellett menjek a drogériába.
- Kész vagy már?- dörömbölt a fiú az ajtón.
- Gyere be, ha akarsz.- szóltam ki neki, miközben a hajam vasaltam.
- A pepecselős kurva mindened baszki...
- Én is szeretlek, köszi..- forgattam meg a szemeim.
- Tudod, hogy én is.- nyomott puszit arcomra, mielőtt nekikezdett volna reggeli rutinjának. Halványan elpirulva mosolyogva néztem őt, ahogy végzi a számomra mindennapos dolgait, mégis minden egyes nap elönt a boldogság és a hála, hogy végignézhetem. Hisz ki más láthatja ezt, mint a barátnője. Számomra pedig nagy dolog volt a párjának lenni és megtapasztalni milyen is a másik, a gyengéd oldala. [...]
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime one shots I. (Befejezett)
Fiksi PenggemarHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO