egyrandomcsaj kérésére :3 Remélem tetszik <3
Vámpír vagyok. A nevem [Név] Kuran. Kaname a bátyám, Yuki pedig a húgom bár ezt ő még nem tudja. Még csak 700 éves vagyok.
Nem igazán vagyok jóban a többiekkel az éjjeli tagozatból, nagyjából csak Kain-nal és Shiki-vel.
- [Név] segítenél egy kicsit?- kérdezte egy lány.
- Hm.. miben?- kúsztam mellé, mire megmutatta a feladatot.- Nem, kérd meg Akatsuki-t.
- Mi van velem?- sétált oda az említett.
- Drága, egyetlen Kain... Lennél olyan kedves, hogy segítesz eme elveszett léleknek?- mosolyogtam rá csábosan, mire sóhajtott.
- Miért használod ki őt, [Név]?- kérdezte Ichijo.
- Hagyj már békén! Foglalkozz a saját dolgoddal!
- Miben?
- Imádlak Kain!- kacsintottam majd folytattam tovább antiszociális életem. Ami abból állt, hogy senkihez se szóltam csak mangát olvastam.
Épp volt egy nagyobb szünetünk mikor úgy döntöttem, hogy elmegyek egy kicsit sétálni.
Na persze ez nekem sem megy ám olyan könnyen. De nem ám, nem is én lennék!
Azt hittem elfogytak a lépcsőfokok.. hittem..
Majdnem olyat borítottam, hogy beleremegett volna a suli.
Azonban minden jóban van valami rossz. Nem estem el, viszont Ichijo kapott el.
- Nincs semmi baj?
Tch.. az az átkozott, idióta mosoly..
- Nincs.. Kösz..- kaptam ki karom kezei közül mikor már végre normálisan álltam.- Meg amúgy is, követtél?- néztem rá fintorogva.
- Nem követtelek. Mattaku miért is segítettem neked?
- Én magam sem értem Ichijo..- indultam el, de visszanéztem.- De azért köszi!- mosolyogtam rá halványan. Láthatóan meglepődött és egy nagyon gyenge pír jelent meg arcán, ami aranyossá tette.
Oké [Név] kezdesz becsavarodni! Mi az, hogy aranyos? Ichijo és az aranyos két külön fogalom!
Észre sem vettem, hogy utánam jött.
- Gááááh! Idióta!- kezdtem csapkodni a fejem.
- Öhm.. mentőt ne hívjak?
- Hah?- fordultam hátra.- Te.. mikor és hogy és miért vagy... Boszorkány!- mutogattam rá ijedten. De ő csak nevetett. Az a nevetés.. na jó [Név] vagy befejezed vagy befejezed!
- Nem, csak vámpír. Pedig menő lenne!
- Aha, mintha érdekelne..- fontam kezeim össze melleim előtt.
- [Név].. te.. etooo.. miért is utálsz engem?
- Mert idegesítesz! Na.. na és te?- néztem rá vállam felett.
- A modorod és a viselkedésed miatt. Nagyon gonosz tudsz lenni.
- Jajj, hogy oda ne rohanjak! Ha nem tetszik a viselkedésem, el lehet húzni vámpírkám!
- Pontosan erről beszéltem. Valaki közeledne de te egyből ellököd. Csodálom, hogy Shiki-vel és Akatsuki-val egyáltalán jóban vagytok.. Te az idők végezetéig a velejéig romlott és utálatos leszel.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO