"Mój własny raj bez Ciebie pusty, nieciekawy, szary i smutny."
Po utracie Ameryki...
Artur stał się wrakiem człowieka. Stracił swojego ukochanego braciszka. Dla niego zrobiłby wszystko. Pozwoliłby na wiele...
Ale nie na zostawienie go...
On jednak to zrobił, zostawiając Anglię samego... Ze wspomnieniami, które powoli go wyniszczały.
Człowiek budzący respekt...
Anglia, jeden z Aliantów. Współpracował z wielkimi krajami! Budził respekt przez wiele lat... Personifikacja ta miała dużo do powiedzenia podczas wojen. I nadal ma...
Osoba nadmiernie obciążona...
Wyobraźcie sobie, że macie na głowie Zjednoczone Królestwo. Kilku braci, którzy cały czas mają ci za złe, że nie są niepodlegli... Dalibyście rady? Artur daje, od kilkunastu lat.
Kolor skrywanych emocji...
Artur próbuje być opanowany, chociaż nie zawsze mu to wychodzi... Skrywa swoje emocji i uczucia, między innymi do Ameryki. Wyjątkiem jest Francja, przy nim wybucha... Nie próbuje nic ukrywać.
Kolor szary kojarzy się z deszczową pogodą...
W jakim kraju pada najwiecej? Ano w Anglii... Jest to spowodowane nastrojem Artura, który przez cały czas skrywa swój smutek i nieszczęście.
Potrzeba wyciszenia...
Anglia dałby wszystko za chwilę spokoju i odcięcia się od codziennych problemów, które są mu zrzucane na głowę. Chciałby chodź przez jeden dzień być Arturem, a nie Arturem aka Anglią. Ale czy to możliwe?
Raczej nie...Nadchodzą zmiany!
•Usunęłam książkę "Kolory krajów", ponieważ nagle mi się odwidziało. (Ehem słomiany zapał ehem).
•Szykuje coś wielkiego (nie koniecznie z Hetalii). Mam nadzieję, że tym razem wena mnie nie zawiedzie.
•Będą rzadziej rozdziały (tak, tak. Już to mówiłam). Tym razem naprawdę... Zaczynam coraz bardziej czuć ciężar rozszerzeń, więc czasu coraz mniej.
Nie chcę zaniedbać tej książki, więc bądźcie spokojni! :D
CZYTASZ
Hetalia [One-shoty]
FanfictionOneshoty z Hetalii. Chyba nie trzeba tłumaczyć ;) Zapraszam do czytania! ;3 #80 W FANFICTION- 4.12.17 ❤️ #58 W FANFICTION- 4.01.18 ❤️