Święta w TOTALNIE dobrym stylu

529 56 14
                                    

-Fela totalnie podaj mi młotek!- Blondwłosy chłopak stał na najwyższym szczeblu drabiny z kilkoma gwoździami w dłoni. Czekał, aż jego siostra przyjdzie z upragnionym przedmiotem. Chciał szybko skończyć zaczętą pracę i dołączyć do reszty rodzinki, która krzątała się w kuchni.

-Tylko nie sfruń z tej drabiny, orle.- Zaśmiała się Poleczka podając mu młotek.

-Totalnie zabawne!- Uśmiechnąłem się, wracając do przybijania gwoździ na których później zawisną długie łańcuchy. Oczywiście wiadomo kto będzie musiał im pomóc zając odpowiednie miejsce.

W międzyczasie gdy Feliks męczył się z gwoździami i młotkiem, w kuchni trójka roześmianych personifikacji- no dobra, dwójka roześmianych i jedna lekko uśmiechnięta- próbowało dokończyć wszystkie potrawy, które za niecałą godzinę powinny znaleźć się na stole.

-Ten barszcz ewidentnie jest niedoprawiony.- Pożalił się Jakub sięgając po sól.

-Nie.- Czechy zatrzymała jego rękę, aby zapobiec nieszczęściu, które mogło się stać.- Nie ruszaj przypraw. Pamiętasz zeszły rok?

-Oj no trochę za dużo wtedy dosypałem...- Speszył się Słowacja, przypominając sobie jaki błąd popełnił.

-Nawet pies nie chciał tego zjeść.- Wtrąciła się Felicja, która ze skupieniem dekorowała kolejne pierniczki.

- Nie musiałaś przypominać!- Wszyscy w kuchni się zaśmiali, nawet Czechy, która próbowała zrobić wszystko by uszka się nie posklejały.

- Dobra rodzinka!- W drzwiach pojawił się uśmiechnięty Feliks.- Co mam robić?

-Weź talerze.- Czechy wskazała na stos białych naczyń.- Tylko nie...

I już było za późno... wszystkie talerze upadły na podłogę, tłukąc się na milion kawałków.

Felicja i Jakub przyglądali się z przerażeniem, jak Czechom drga lewa powieka ze zdenerwowania... zaraz wybuchnie, a oni nie przygotowali się na to. Nie mają melisy by jej dać- już po nas...

-Totalnie przepraszam.- Wyjąkał Feliks.- To był wypadek!

- Wypadek to były twoje chrzciny!- Skwitowała Czechy, zaczynając zbierać białe kawałki porcelany.

- To będą święta w TOTALNIE dobrym stylu.- Podsumowała Felicja wracając do ozdabiania swoich pierniczków.- Przynajmniej wódka ocalała...


Więc tak:

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! [Polski]

Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva i s Novim Godom! [Rosyjski]

Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr! [Niemiecki]

Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo! [Hiszpański]

Joyeux Noël et Bonne Année! [Francuski]

Buon Natale e Felice Anno Nuovo! [Włoski]

Kellemes karácsonyi ünnepeket és Boldog újévet! [Węgierki]

Merry Christmas & Happy New Year ! [Angielski]


Hetalia [One-shoty]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz