Zobaczyłam te piosenkę i nie mogłam się powstrzymać by nie napisać tego shota!
Satansoo_Biacz która motywuje do pisania kolejnych oneshot'ów (najlepiej RusPol :'))
Idealna rodzina...
Jesteśmy jak plastikowe lalki - denerwująco idealni. Poukładani na odpowiednich miejscach, tak by nikt nie zobaczył tego, czego nie powinien.
Naszym domem jest Europa- perfekcyjny kontynent, w którym mieszkają tak samo nieskazitelne personifikacje- czekające, aż odwrócisz wzrok. Wtedy wszyscy zrzucają swoje maski.
Pomyślałby, że gdy odchodzisz to Anglia zaczyna się kłócić z Francją? Że zawsze powściągliwy Niemiec, zaczyna tracić nad sobą kontrolę, krzycząc po wszystkich?Uwierzyłbyś gdybym ci powiedział, że ta drobna laleczka Białoruś wyłamuje palce Litwie, ciesząc się jego cierpieniem? Wiesz, że gdy nikt nie patrzy, Rosja i Polska znów mają ochotę się pozabijać? Wykrzyczeć wszystkie krzywdy jakie sobie wyrządzili na przestrzeni wieków?
Idealna rodzina- tylko gdy patrzysz. Odwróć się, a znów będziemy normalni.
Zobacz zdjęcia- na tym są Nordycy. Tacy uśmiechnięci, trzymający się za ręce, albo przytuleni- chcesz powiedzieć, że wyglądają jak normalna, kochająca się rodzina?
Uwierzysz jak ci powiem, że walczą między sobą o niepodległość? Nie wyglądają, prawda?
Przybieramy postaci plastikowych lalek, które w środku mają ochotę wykrzyczeć swoje niedoskonałości. Wady... bo każdy z nas je ma. Nawet zawsze radosny Włochy- który po raz kolejny krzyczy "Pasta".
Nie patrz, a ten idealny domek dla lalek przestanie być "doskonały". Znów spłynie na niego brud rzeczywistości- gdzie każdy staje się sobą...
CZYTASZ
Hetalia [One-shoty]
FanficOneshoty z Hetalii. Chyba nie trzeba tłumaczyć ;) Zapraszam do czytania! ;3 #80 W FANFICTION- 4.12.17 ❤️ #58 W FANFICTION- 4.01.18 ❤️