,,Chloe vstávej!!" zakřičela mi do ucha má spoluvězeňkyně Bethany. ,,Jestli se odsud někdy dostaneme. Tak seš hned před branami Arkhamu mrtvá!!" křikla jsem po ní a ona se jen zasmála. ,,A tebe sem zavřou zpátky." vyplázla na mě jazyk. ,,Jo, ale ty budeš mrtvá." usmála jsem se a svázala své vlasy do culíku. ,,Snídaně!" zakřičel mužský hlas, který patřil dozorci. V tu chvilku se otevřely cely a vyšly ti "méně" nebezpeční zločinci. Mezi nimi jsem samozřejmě byla i já s Bethany.
,,No to je zase dobrota..." vydechla jsem a prohlížela si věc připomínající ovesnou kaši. ,,Ale no tak, to zvládneš!" zasmála se Bethany a vydala se se mnou k našemu stolu. ,,Hele nováčci!" zašeptala Bethany a pokynula na partu kluků, která vešla do jídelny. ,,Hm.. A co s tím?" podívala jsem se na ni s nezájmem. ,,A přitom jsi v duchu úplně nadšená." zasmála se. ,,No jasně. Úplně ze mě srší radost. Nevidíš?" podívala jsem se na ni znuděným pohledem. Jen zakroutila hlavou a zasmála se. Šly jsme odnést tác s "jídlem" a vydávaly se na cestu do naší cely. Když jsme procházely kolem stolu kde seděli ti nováčci začali něco šeptat. Jeden z nich se na nás přes rameno podíval. Och jak nenápadné. Byl to kluk se zrzavými vlasy. Jen jsem na něj vyplázla jazyk a odešla.
,,Nejdem do spolky?" podívala se na mě Beth a usmála se. Spolka říkáme společenské místnosti. ,,Nevidíš, že čtu?" podívala jsem se na ni nechápavě a ukázala na knížku. ,,Třeba tam bude ten zrzek na, kterýho jsi tak házela očka." udělala úchylnej pohled. ,,Jasný no. Hned jak jsem ho viděla jsem se do něj zamilovala. Lhala jsem." řekla jsem klidně a ukázala na ní prostředníček. ,,Jestli půjdeš nebudu tě ráno budit." usmála se. ,,Jdeme." zvedla jsem se, vzala knížku a šla. ,,Kam jdete?" zeptal se nás přísně hlídač. ,,Do spolky?" nechápavě jsem se koukla. ,,Dobře, ale né, že zas někoho sejmeš." zasmál se. ,,On si začal. Přepl mi telku." usmála jsem se a začala se věnovat cestě do spolky. ,,Slib mi, že se fakt neporveš. Když jsi byla na samotce byla tu nuda." podívala se na mě Beth. ,,Když mě nebudou štvát." usmála jsem se a pokrčila rameny. ,,Jenže tebe štve skoro všechno!" zasmála se. ,,No a proto je moje máma mrtvá. Štvala mě. A ty ostatní taky. A tahle knížka mě neštve." zasmála jsem se. ,,Nikdy nepochopím jak jsi mohla zabít svojí mámu..." podívala se na mě nechápavým pohledem. ,,Je to jednoduchý. Neposlouchala mě." usmála jsem se a vešla do místnosti. ,,Jdu koukat na telku." řekla Beth a hned zmizela. ,,Takže ona mě sem vytáhne a pak se jde koukat na telku. Však jó pohoda, jahoda." říkala jsem si pro sebe při cestě k volnému stolu. Posadila jsem se, otevřela knihu a pokračovala ve čtení.
,,Ahoj krásko, jsem Jerome."
Pokračování příště...
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤