,,Co?" uchechtla jsem se. ,,Uděláme to jako ve výměně manželek. Na 10 dní se vyměníme a uvidíme kdo to má lepší." řekla hrdě. ,,Já souhlasím." usmál se Jerome. ,,Já s tím nemám problem." zasmál se šašek. ,,Pro mě za mě." odfrkl si Dexter. ,,Teď už záleží na tom jestli je Chloe srab nebo ne." podívala se na mě s úšklebkem. ,,Jdu do toho." usmála jsem se. ,,Dobře. Zítra v 9 pro tebe pošleme auto." usmála se. ,,Už půjdeme, musím si zabalit." zazubila jsem se a vydala se k východu. ,,Jdeme." pokynula jsem na Jeroma a Dextera. ,,Tak čau budoucí mami." zasmál se Dexter a šel ke mě. Jerome mě chytil kolem pasu a táhl mě k východu. Nasedli jsme do auta a to nás odvezlo zpět domů.
,,Ahoj, jsme tady." zasmála jsem se když jsme vešli do domu. ,,Ahoj, tak co?" řekla se smíchem Melanie. ,,Přihlásili jsme se do výměny přítelkyň." zasmál se Jerome. Melanie se na nás nechápavě podívala. ,,Máma ze sebe dělala frajerku a zítra se na 10 dní vymění s Harley Quinn!" řekl nadšeně Dexter. ,,Jako fakt?" nadzvedla obočí. Hrdě jsem přikývla. ,,Dextere!" křikla nadšeně Anabelle od schodů a běžela Dextera obejmout. Dexter její objetí opětoval a šli nahoru. ,,Ty se opravdu vyměníš s Harley Quinn?!" křikla Melanie naštvaně. Přikývla jsem. ,,Dobře tak já mám na 10 dní dovolenou." usmála se a šla nahoru. Pokrčila jsem rameny a šla nahoru. Balila jsem si věci a po chvilce jsem slyšela Jeroma.
,,Bude se mi stýskat." zašeptal ode dveří. ,,Po mě nebo po mým těle?" zasmála jsem se. ,,Po obou." uchechtl se. ,,A ještě k tomu budu mít na starost dvě děcka." povzdechl si. ,,Anabelle s nima nejela jo?" nadzvedla jsem obočí. Zakroutil hlavou, že ne. ,,Božeeee..." zabručel a lehl si do postele. ,,Co se děje můj synu?" řekla jsem hlubokým hlasem a rozesmála se. ,,Moje žena mi odjíždí a já budu 10 dní bez sexu." zasmál se. ,,Stejně se vyspíš s tou Jokerovou šlapkou, tak co tu na mě zkoušíš." řekla jsem zase hlubokým hlasem a zasmála se. ,,Vůbec ." uchechtl se. ,,Zlato já nejsem tak blbá jak vypadám." usmála jsem se. ,,Jasně, že ne." řekl ironicky a zasmál se. ,,Tím si chtěl něco naznačit?" zamračila jsem se na něj. ,,Že jsi chytrá..." usmál se. Protočila jsem očima a dál balila. Když jsem měla zabaleno bylo asi 8 hodin. Jerome stále ležel na posteli a dělal něco na mobilu. Potichu jsem k němu docupitala a sedla si na něj obkročmo.
Odložil mobil a usmál se. ,,Splním ti jedno přání." zazubila jsem se. ,,Dobře, chci další tři." zasmál se. ,,Ty nejraješ podle pravidel!" našpulila jsem pusu. Přetočil mě pod sebe a zasmál se. ,,Pravidla jsou od toho aby se porušovala." zazubil se a přisál se mi na rty.
Zítra bude výměna přítelkyň😂😂😂😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤