Kapitola 127.

295 29 6
                                    

---Chloe---

Probudil mě neskutečnej rachot z dolního patra. To mi taky způsobilo neskutečnou bolest hlavy. Otevřela jsem oči a protáhla se. Vedle mě klidně oddechoval Jerome a absolutně nic nevnímal. Ani to, že jsem mu několikrát dala facku. Pokrčila jsem rameny, oblékla jsem si tepláky a tílko a vydala se na výpravu za práškem proti bolesti hlavy.

Dole na mě na stole čekala sklenice vody, prášek, kafe a otrávenej Dexter.

,,Čau.." pozdravila jsem ho a posadila se ke stolu. ,,Čau." uchechtl se a jeho otrávenej výraz se změnil na pobavenej. ,,Co to tady bylo za rachot?" nadzvedla jsem obočí a zapila prášek. ,,Uklízel jsem vaše oblečení." protočil očima a já se musela uchechtnout. ,,Včera jsi byla docela dost na plech mami. A táta to samý." zasmál se a já měla pocit, že mi rupne hlava. ,,Jdu spát." zívla jsem a šla si lehnout na gauč kde jsem usnula.

,,Mami vstávej. Jsou 2 odpoledne." probudilo mě pohupování s mým tělem. Otevřela jsem oči a podívala se na dotyčného. Dexter. Jak jinak. ,,Kde máš děti?" zamračila jsem se. ,,Anabelle se zalíbilo se o ně starat." uchechtl se. Protočila jsem očima a šla si udělat kafe, protože z toho prvního jsem se ani nenapila.

,,Chceš taky?" podívala jsem se na Dextera když jsem se chystala natáhnout pro hrnek. Přikývl a já se natáhla pro hrnky.

,,Mami?" zeptal se Dexter. ,,Hm?" zamumlala jsem a dál dělala kafe. ,,Ty máš tetování?" podezřívavě se mě zeptal a já se na něj nechápavě podívala. ,,Kde bych ho vzala?" nadzvedla jsem obočí. ,,Já jen, že nad zadkem jsi měla něco černýho." uchechtl se. Trochu jsem si vyhnula tílko a otočila se k němu zády. ,,Ty vole." zasmál se. ,,Co to tam mám?" zamračila jsem se a čekala odpověd. ,,Máš tam tetování." znovu se zasmál a já zalapala po dechu. ,,Cože?! A co je na tom tetování?!" křikla jsem. ,,Majetek Jeroma." rozesmál se a já se rychle vydala do koupelny ve spodním patře. V té koupelně máme velké zrcadlo ve, kterém jsem se mohla podívat.

,,Jerome já tě zabiju!!" zaječela jsem a šla nahoru.

,,Ty kreténe! Já tě zabiju!" sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho škrtit. ,,Co.... Co... Jsem... Udělal!?" vykašlal ze sebe. ,,Proč mám tetování?!" křikla jsem a pustila jeho krk. Rozkašlal se a podíval se na mě s nadzvednutým obočím. ,,Ty máš tetování?" uchechtl se. ,,Jo!" křikla jsem a dala mu facku. ,,A.. A kde jsi ho vzala?" nechápavě se na mě podíval. ,,To bych se měla ptát tebe, když je na tom tvoje jméno!" zamračila jsem se. ,,Cože?! Ukaž!" zasmál se. Slezla jsem z něj, otočila se k němu zády a vyhrnula si tílko. ,,Ty vole!!! Joo!" začal tleskat a pískat. ,,Ty kreténe! Tohle není k smíchu!" křikla jsem na něj. ,,Kotě tohle je můj dávnej sen. A konečně se mi splnil!" řekl nadšeně. ,,Mě nezajímá, že se ti splnil sen! Mě zajímá to, že mám nad prdelí, že jsem tvůj majetek sakra!" křikla jsem a otočila se k němu znova čelem. ,,Aspoň to každej bude vědět! A nikdo se tě nedotkne!" usmál se. ,,Jerome mě se nikdo nedotkne když ven jdu jen na nákup! Nepotřebuju k tomu zasraný tetování!" křikla jsem a hledala cokoliv co po něm můžu hodit nebo ho tím zabít.

,,Ale neboj kotě. Nejsi v tom sama." uchechtl se a já se na něj podívala. Zvedl ruku kde měl taky tetování. ,,Majetek Chloe?!" nechápavě jsem se podívala. ,,Skvěle jsme se označili." zasmál se. ,,Ježiši a to sis mě nemohl označit jinak?! Třeba.... Cucákem nebo tak nějak!" prskla jsem. ,,Můžu?" zeptal se překvapeně. ,,Ne!" křikla jsem s nechápavě se na něj podívala.

,,Ježiši musíte se tu hádat přes celej byt? Dejte si spolu usmiřovací sex ať je ticho. I když to nebude ani tak." ozval se Dexter z chodby. ,,Zavři hubu a táhni se starat o svoje děti!" křikla jsem.

,,Má pravdu kotě. Pojďme si dát usmiřovací kolo. Chci vidět to tvoje tetování zblízka." řekl svůdně a poklepal na místo vedle sebe. ,,Jdi do prdele." prskla jsem a šla dolů.

Seděla jsem na gauči, když se ozvalo klepání a já šla otevřít.

,,Proboha jen to ne..."

Takový označkování 😂😂😂 Kdo myslíte, že tam byl? 😱😱😱

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat