Kapitola 130.

265 28 7
                                    

---Chloe---

,,Proboha jen tebe ne! Pusťte mě! Prosím! Slibuju, že budu hodná! Já tu s ní nechci bejt!" křičela jsem a bouchala na dveře. ,,Ale no tak! Bude sranda. Jenom ty a já!" řekla nadšeně a objala mě. ,,Proboha pusťte mě nebo jí zabiju!" bouchání do dveří mě neomrzelo. ,,To bych nedělala." zasmála se a z kapsy vytáhla žiletku. ,,I když. Mohla bych ti dát šanci." zasmály jsme se a já se na ní otočila. Měla svoje klasický barevný culíky a barevný stíny. Schovala žiletku zpátky a usmála se. ,,Kde jsi vzala stíny a rtěnku? A žiletku?" nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Doktorky tu berou ohledy na ženské potřeby." pokrčila rameny a šla si sednout na postel.

,,No... A jak se má šašek?" zasmála jsem se a posadila se vedle ní. ,,Pořád to stejný." pokrčila rameny. ,,A ty?" nadzvedla jsem obočí. ,,Taky to stejný." uchechtla se. ,,Asi se ti po něm hodně stýská co?" usmála jsem se. ,,Ani ne. Vídám ho 3x denně." zasmála se a já nadzvedla obočí. ,,Snídaně, oběd a večeře. A když se zadaří tak se někdy setkáme ve spolce." řekla zasněně. Já si pro sebe potichu zaklela. Po chvilce našeho povídání se ozval křik dozorce, který ohlašoval oběd. Obě jsme se sebraly a vydaly se do jídelny.

,,No konečně!" objal mě Jerome když jsme se setkali na chodbě při cestě na oběd. Samozřejmě mi rukama musel sjet na zadek, protože Jerome... Je prostě Jerome.. A taky úchylák, nadrženec, debil a hajzl. ,,To ti tak chybím?" zasmála jsem se a snažila se od něj dostat. Nepovedlo se. ,,Strašně moc. Když vím, že teď jsme mohli bejt doma a šuúúahoj Harley." odtáhl se a zasmál. ,,Ahoj. Nevíš ke je Joker?" nadzvedla obočí. ,,Jo... Myslím, že už je v jídelně." pokynul směrem k jídelně. Harley s úsměvem přikývla a odebrala se do jídelny.

,,Chloe musíš mi pomoct! Já sem s tím jejím Jokerem v jedný cele! On mě sejme!" řekl zdrceně. ,,Já jsem v cele s Harley." protočila jsem očima. ,,Hej vy dva! Padejte na oběd!" křikl strážník a my s otráveným pohledem šli do jídelny.

,,Chloe!" slyšela jsem křik Harley, když jsem hledala místo na sezení. Otočila jsem se jejím směrem a zahlédla ji jak sedí u stolu, který byl na Arkham moc luxusní. A proč? Seděl tam s ní Joker ze, kterýho tady mají všichni respekt. Šla jsem ke stolu a zamnou samozřejmě Jerome. Když jsme přišli tak Joker luskl a hlídači nám donesli židle na, které nás posadili.

,,Ahoj Chloe. Dlouho jsem tě neviděl." zasmál se Joker a prohlížel si mě svůdným pohledem. Tohle bude dlouhej oběd....

A jéje :DD

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat