Kapitola 30.

766 46 19
                                    

Probudila jsem se a podívala se na druhou stranu postele. Jerome tu nebyl. Vstala jsem a chtěla se vydat do kuchyně, ale uvědomila jsem si co to mám na sobě. Rychle jsem doběhla do šatníku. Vzala jsem si spodní prádlo a ukradla jsem Jeromovo tričko. Proč má Jerome tak pohodlná trička?!

,,Ahoj." usmála jsem se když jsem sešla schody. ,,Čau mami." zasmál se Aaron. ,,Čau." prskl kanibal. ,,Kde je Jerome s Arnoldem?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jerome někam šel a Arnold je u sebe." zasmál se David, který vešel do pokoje. ,,Ahoj Davie!" řekla jsem nadšeně. ,,Co tak dobrá nálada?" zasmál se. ,,Nevím." pokrčila jsem rameny a šla si udělat snídani. ,,Chce někdo míchaný vajíčka?" podívala jsem se na ně. Všichni zvedli ruku. Uchechtla jsem se a dala se do vaření.

,,Čau." vešel do místnosti Jerome. ,,Ahoj." usmála jsem se na něj. Všimla jsem si, že má na oblečení krev. ,,Lásko." zasmál se a došel ke mě. ,,Proč máš na sobě moje triko?" nadzvedl obočí. ,,Protože můžu." zašklebila jsem se. ,,A proč máš to oblečení od krve?" dodala jsem se smíchem. ,,Byl jsem ti pro dárek." usmál se a vytáhl červenou krabičku. Radostně jsem vypískla a vzala si krabičku. ,,Ooo to je nádhera!" usmála jsem se a Jeroma políbila. Byl to stříbrný řetízek s nápisem psycho.

,,Ukaž

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ukaž." zasmál se, vzal řetízek a nasadil mi ho. ,,Děkuju!" objala jsem ho. ,,Nechci kazit vaší radostnou chvilku, ale palíš snídani." zasmál se David. ,,Sakra!" křikla jsem a dala pánev ze sporáku. Všichni kromě mě se začali smát. ,,Teď abych začala znova." odfrkla jsem si a vyhodila spálená vajíčka.

,,Pojďte!" křikla jsem a dala snídani na stůl. ,,Díky mami." řekli David, Aaron a Robert sborově. Protočila jsem očima a dala jim snídani. Po chvilce přišel i Jerome. ,,Tady máš." usmála jsem se a dala mu snídani. ,,Díky kotě." zasmál se a plácl mě přes zadek. ,,To jsi si mohl odpustit." protočila jsem očima a šla si nabrat porci. Pak jsem si, ale na někoho vzpomněla. ,,Arnold nejí či co?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jí, ale až když je v místnosti sám. Bojí se, že by ho někdo otrávil." zasmál se Aaron. ,,A nechce mu někdo z vás ten talíř odnést?" ukázala jsem na talíř co jsem držela v ruce. ,,Radši ne. Vstup do jeho pokoje je přísně zakázán." uchechtl se kanibal. ,,Proč?" nadzvedla jsem obočí. ,,To nikdo z nás neví. Ale chceme ho respektovat tak tam nechodíme." usmál se Jerome. ,,Proboha. Jdu tam já." protočila jsem očima, vzala talíř a vydala se k Arnoldovo pokoji.

,,Arnolde?" zaklepala jsem na dveře. ,,Běž pryč!" ozvalo se z druhé strany. ,,Já.. Nesu ti.." zarazila jsem se když jsem nakoukla do pokoje. To co tam bylo mi doslova vyrazilo dech.

Co myslíte, že to bylo? 😱😱😱

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat