Probudila jsem se vedle oddechujícího Jeroma vedle sebe. Jen jsem se pousmála a z postele šáhla po první věci, kterou by jsem si mohla obléct. Chytila jsem Jeromovo tričko, které jsem si oblékla. Podívala jsem se se na hodiny. 6:00. Vstala jsem a protáhla se. Chtěla jsem se vydat do kuchyně, ale zastavila jsem se v šatníku pro nějaké kalhotky. Všimla jsem si, že v mém šatníku je už i mužské oblečení. Dave je skvělej. Udělala jsem si ještě culík, ranní hygienu a vydala jsem se do kuchyně.
,,Dobré ráno." usmála jsem se na Arnolda sedícího u stolu. ,,A-A-Ahoj.." vykoktal ze sebe. ,,Jak jsi se vyspal?" sedla jsem si vedle něj. ,,Vy-Vyspal?" podíval se na mě. Jen jsem přikývla. ,,J-Já n-n-nespím." usmál se. Tedy spíš to vypadalo jak kdyby měl obrnu, ale neva. Vlastně jsem ho poprvé viděla se usmát. ,,Proč?" zasmála jsem se. Rozhlédl se kolem sebe a naznačil aby jsem se k němu naklonila. Tak jsem taky udělala. ,,Protože když nespíš tak tě nemůže nikdo zabít ve spánku." řekl až nadlisky rychle. Trochu jako Eminem. Se smíchem jsem se od něj odtáhla. Nechápavě se na mě podíval a rychle odešel. Seděla jsem u stolu chvilku sama, ale pak se ke mě přidal kanibal.
,,Brý ráno mami." zasmál se. ,,Proč mi říkáš mami, seš snad úchyl?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ne, ale aby jsi si zvykal až se zrzkem budete mít dítě." uchechtl se. ,,Debile." prskla jsem. ,,Čau mami." vešel se smíchem Aaron. ,,Proboha.." protočila jsem očima a šla si vzít snídani. Proč si ji beru až teď, když tu sedím už půl hodiny? No nic. ,,Bré ráno." přišel Jerome a protáhl se. ,,Čau tati." řekli Aaron s kanibalem sborově. Jerome se na mě podíval s nadzvednutým obočím. ,,Ty si těhotná nebo co?" řekl udiveně. ,,Ne." uchechtla jsem se. ,,Jenom tajti dva jsou idioti." zasmála jsem se. Jerome se smíchem přikývl. Došel ke mě, zezadu mě objal kolem pasu a opřel si hlavu o mé rameno. ,,Co děláš?" usmál se a políbil mě na tvář. ,,Dělám nám snídani." zasmála jsem se. ,,Mňam." uchechtl se. ,,Ooooo vy jste tak sladký!" řekl vysokým hlasem Aaron. Všichni jsme vybuchli smíchy. Když jsme se dosmáli přišel David.
,,Dobré ráno." usmál se a přisedl si ke stolu. ,,Ahoj, chceš snídani?" usmála jsem se na něj. ,,Jasně mami." zasmál se. ,,Za tohle si jí udělej sám." vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Tady máš." otočila jsem se čelem k Jeromovi a podala mu talíř s tousty. ,,Díky lásko." vzal si talíř a políbil mě. Položila jsem svou ruku na jeho zátylek a víc si ho přitáhla do polibku. On odložil talíř a vysadil mě na linku. ,,Hele, jděte si to rozdat jinam, na tý lince se dělá jídlo." prskl znechuceně kanibal. Jerome ode mě odtáhl a podíval se na kanibala vražedným pohledem. ,,Aby ses neposral." protočila jsem očima. Jerome mě znovu políbil, vzal si talíř a šel si sednout ke stolu. ,,Dneska máte první akci." zasmál se David. Nadšeně jsem vypískla a seskočila z linky. ,,V kolik vyrážíme?" zeptala jsem se a sedla si Jeromovi na klín. Ten mě jen objal. ,,Večer. Jdeme se podívat na tu párty." uchechtl se. ,,Super!" řekla jsem nadšeně. Všimla jsem si, že všichni včetně Jeroma už mají dojedeno. Vstala jsem a začala uklízet nádobí. ,,Díky mami." zasmál se Aaron a odešel. To samé zopakoval Dave s kanibalem. V kuchyni jsem zůstala jen já a Jerome.
,,Proč nám říkají mami a tati?" zasmál se Jerome. ,,Jak jsem řekla. Jsou to idioti." zasmála jsem se. ,,Máš pravdu." uchechtl se. ,,Ale mamka si teď půjde dát sprchu a tak se táty ptá jestli se přidá." skousla jsem si ret a pohladila Jeroma po vlasech. ,,Že se vůbec ptáš." zasmál se. ,,Tak jdeme." usmála jsem se, vzala ho za ruku a vydali se do koupelny. A né, vůbec se nastalo co se stalo, né.
Dneska druhá kapitolka, protože se strašně nudim, tak snad vám to udělá radost 😃😊❤❤
Za nápad aby se Jeromovi a Chloe říkalo tati a mami vděčím CutMon😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤