---Chloe---
V jejich konverzaci šlo o to, že když se Jerome bude chtít vyspat s Harley tak se Joker bude moct vyspat semnou. A já jsem jako děvka nebo co?! Počkej ty hajzle! Když on se vyspí s tou děvkou já se vyspím s Jokerem! Akorát... Za střízliva to asi nedokážu...
,,Isabelle!" křikla jsem když okolo obcházela. Přišla ke mě a zeptala se co potřebuju. ,,Dones mi ten nejtvrdší chlast co je v tomhle domě." usmála jsem se. Opatrně přikývla a někam šla. Po chvilce mi donesla nějakou flašku a sklenici.,,Jak silný to je?" nadzvedla jsem obočí. ,,Hodně." pokrčila rameny a odešla. Zasmála jsem se a nalila si sklenku. Chvíli jsem si tekutinu prohlížela a pak k ní přičichla. Smrdělo to jako vodka mícháná ještě s něčím mě známým. Pokročila jsem rameny a napila se. Hned po prvním loku se mi zamotala hlava. ,,Tohle je hodně silný." zasmála jsem se a znovu se napila.
,,Čau jsem tady!" vešel do obýváku Joker. Když mě viděl s flaškou v ruce zasmál se. ,,Čemu se směješ zlato?" zamračila jsem se a odložila flašku. ,,Tobě. Vždyť jsi úplně na šrot." uchechtl se a strčil do mě. ,,Nech toho!" křikla jsem a vstala. ,,Proč jsi se vůbec opila?" nechápavě se na mě podíval a vzal flašku. ,,Protože a poněvadž!" vztyčila jsem prst. ,,Jsem četla tu konverzaci mezi tebou a mým idiotem. A mám v plánu se s tebou vyspat." usmála jsem se a šla k němu blíž. ,,Nebudu s tebou spát když jsi opilá. Nevíš co děláš." zamračil se a flašku zase položil. ,,Ale já to měla v plánu i za střízliva! Jen bych to za střízliva asi nedala." pokrčila jsem rameny a dala své ruce kolem jeho krku. ,,Řekl jsem ne." prskl a dal mé ruce pryč. ,,Tvoje spodní část těla říká něco jiného." zasmála jsem se a přisála se mu na rty. Chvíli se snažil odporovat, ale nakonec spolupracoval. Ale snaha se cení. Obmotala jsem své nohy kolem jeho pasu a on nás, -mě neznámým způsobem- dostal do ložnice. Já se s ním fakt vyspala...
Sice je to krátké, ale není mi moc dobře, tak mi to snad odpustíte 😞😞
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Hayran Kurgu,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤