Kapitola 146.

292 25 20
                                    

---Chloe---

,,Čau. Co je?" uchechtl se Jerome a sedl si vedle mě. Chytla jsem ho za triko a táhla do ložnice. Hned jak jsem zavřela dveře mě začal líbat a já se od něj odtáhla s nechápavým pohledem.

,,Co blbneš?" zamračila jsem se. ,,No... Táhla si mě za triko do ložnice... Myslel jsem, že budeme". ,,Ne nebudeme! Potřebuju s tebou mluvit." povzdechla jsem si. ,,A nemůžeš mluvit při tom?" protočil očima. ,,Ne!" křikla jsem. ,,Dobře! V klidu! Byl to jen návrh!" zvedl ruce v obranném gestu. Promnula jsem si spánky a sedla si na postel.

,,O čem budeme mluvit?" nadzvedl Jerome obočí. ,,Já viděla Anabelle při... Tom..." vydechla jsem a Jerome se zasmál. ,,Kvůli tomu jsme ještě oblečený? Nemůžeš to ovlivnit. Jsou mladí." uchechtl se. ,,Ale ne s Dexterem ty hovado!" zamračila jsem se. ,,Tak má kluka no." pokrčil rameny. ,,Ona spala s Edwardem ty kreténe!" zašeptala jsem naštvaně a on se zarazil. ,,Cože?" zamračil se. ,,Prostě jsem ji hledala, protože jsem chtěla pomoct a něco uvařit. Oswald mě poslal do knihovny a oni tam byli!" zašeptala jsem a Jerome si sedl vedle mě. ,,Jako už... Propojený?" uchechtl se. ,,Bože.. Ano už propojený." protočila jsem očima.

,,Takže... Co uděláme?" nadzvedl obočí. ,,Musíme Anabelle nějak vysvětlit, že s ním nemůže bejt. Nebo spolu aspoň nebudou spát. Vždyť jí je 16!" zamračila jsem se a Jerome přikývl. ,,Teď když jsme to dořešili, tak už si to rozdáme?" uchechtl se. ,,Ne." prskla jsem. ,,Spíš by jsi mi mohl říct, jak to vyřešíme s Anabelle." dodala jsem otráveně. ,,Normálně. Buďte si spolu, ale šukat nebudete." pokrčil rameny. ,,Jasný. A takhle jí to řeknu." řekla jsem ironicky. ,,Hele, upřímnost nadevše. Žádný okecávání." usmál se a tvářil se jako kdyby právě vymyslel ten nejlepší plán na světě. Protočila jsem očima a Jerome se uchechtl. Políbil mě na tvář a pomalu se přesouval na můj krk.

,,Jerome jdi háje." zasmála jsem se a vzala jeho tváře do rukou. ,,Nech toho." zasmála jsem se a políbila ho. Objal mě a přitáhl víc k sobě. Někdo vešel do pokoje a já se od Jeroma odtrhla.

,,Nebojte se. Já tu nejsem na dlouho." řekla pobaveně a šťastně zároveň. ,,Ehm.... Anabelle chtěli by jsme s tebou mluvit." vykoktala jsem a Anabelle se na mě podívala s nadzvednutým obočím. ,,Chloe s tebou chtěla mluvit. Já jdu... Se starat o svoje dítě." řekl rychle Jerome a odešel. ,,Dobře, tak já s tebou potřebuju mluvit." protočila jsem očima. Sedla si vedle mě a usmála se.

,,O čem bude přednáška dneska? Drogy? Alkohol? Cigarety?" zasmála se. ,,Ne...." vydechla jsem a připravovala se na to, co říct. ,,Tak o čem?" nadzvedla pobaveně obočí. ,,Já.. Viděla jsem vás v tý knihovně." řekla jsem a Anabelle se zarazila. ,,Koho?" nervózně se zasmála. ,,Tebe a Eddieho." zamračila jsem se. ,,Tak číst si snad můžeme ne?" uchechtla se. ,,Anabelle já vás viděla. A čtení vypadá úplně jinak, než to co jste dělali vy." protočila jsem očima. ,,Takže teď mi dáš zákaz s ním mluvit s jakkoliv se stýkat? Jako vždycky?" řekla drze. ,,Anabelle mě by nevadilo, že by jste spolu byli. Ale nemůžete spolu spát." zakroutila jsem hlavou. ,,Jako proč? Je to můj vztah nebo tvůj?" zamračila se. ,,Samozřejmě, že tvůj. Ale neměli by jste spolu spát. Přece jen. Je ti 16.". ,,Ježiši, no a co?! Já si můžu dělat co chci! Tady je vidět jak nám to přeješ." prskla. ,,Já vám to přeju! Edward je hodnej chlap a nevadí mi, že spolu jste, ale nemuseli by jste spolu spát.". ,,Nemuseli, ale mohli. Navíc. Sex, přece do vztahu patří ne?". ,,Samozřejmě, ale". ,,Nezajímá mě to! Je to můj přítel, ne tvůj! Nejsi moje máma, tak se nestarej!" křikla a odešla. Vstala jsem a šla za ní.

Zrovna když jsem vešla do obýváku, tak práskla hlavními dveřmi. Povzdechla jsem si a podívala se na Jeroma, který se na mě koukal tázavým pohledem.

,,Děje se něco?" ozval se Edward a já se na něj otočila. ,,Edwarde... Můžu s tebou mluvit?" zeptala jsem se a nadzvedla obočí. Přikývl a naznačil, abych šla za ním.

Došli jsme do jeho pracovny a on se posadil na židli za stolem.

,,Povídej." usmál se a pokynul, abych si sedla. ,,Edwarde, viděla jsem vás v tý knihovně." řekla jsem. ,,Chloe, chci ti jen říct, že nemám v plánu se na Anabelle vykašlat. Miluji ji a nedovolil, bych si ji opustit." usmál se. ,,Já vím.. Seš hodnej chlap a já proti vašemu vztahu nic nemám, ale... Nešlo by... Vynechat ty... Věci ohledně sexu?". Nadzvedl obočí. ,,Třeba si dát pusu, nebo se líbat s tím nemám problém, ale... Prostě.. Nedělat to, co jste dělali v tý knihovně.". ,,Jistě. Chápu tě." s úsměvem přikývl. ,,Děkuju." usmála jsem se a odešla.

Sedla jsem si vedla Jeroma a on se na mě podíval.

,,Jak to šlo?" usmál se. ,,Ty na mě vůbec nemluv." prskla jsem. ,,Proč?" uchechtl se a já se na něj podívala. ,,Třeba proto, že jsi mě v tom nechal samotnou?!" zamračila jsem se. ,,Jáááj... Kvůli tomu jsi naštvaná?" protočil očima a já přikývla. Položil svojí ruku na moje stehno a naklonil se k mému uchu.

,,Nejradši bych s tebou teď šel do ložnice a tam by jsem tě udělal šťastnou..." zašeptal a posunul svou ruku trochu výš. ,,Hladil bych tě po celém těle a líbal bych tě na rty.. Na krk.. Ale i na jiná místa.." (Fifty shades of Jerome😂😏) zašeptal už svým pobaveným hlasem. Jeho ruka zase vyjela o něco výš a já se snažila, vydržet naštvaná. I když popravdě... Moc dobře to nešlo. ,,A ty by jsi u toho vzdychala mé jméno..." jemně mi zkousl ušní lalůček. ,,Jerome.." vzdychla jsem. ,,Přesně takhle..." zašeptal sladce a přesunul se na můj krk. ,,Nech toho...." potichu jsem se zasmála a on z krku sjel na mou klíční kost. ,,Uvidí nás Oswald a jsme bezdomovci... Fakt toho nech.." potichu jsem se zasmála a on se zase přesunul k mému uchu. ,,Vždyť sama nechceš, abych toho nechal.. Chceš, abych pokračoval... Že ano, Chloe?" znovu pobaveně zašeptal. ,,Ano.." zkousla jsem si spodní ret. ,,Jenže..." políbil mě za ucho. ,,Jenže co?" zašeptala jsem. ,,By nás mohl vidět Oswald a byli by z nás bezdomovci." rychle se odtáhl a ruku dal pryč z mého stehna.

,,Vážně?" nadzvedla jsem obočí. ,,Děje se něco?" usmál se. ,,Jestli se něco děje? Jerome tohohle necháš!" zamračila jsem se a on se uchechtl. ,,A proč když se ti to líbí?" zasmál se. ,,Právě proto, že se mi to líbí!" prskla jsem a praštila ho do ramene. ,,Takže už mám novou zábavu." vyplázl na mě jazyk. ,,Opovaž se." zamračila jsem se. ,,Bude to můj denní chleba!" zazubil se.

Po chvilce se Anabelle vrátila a já se na ní usmála.

,,Ahoj." řekla jsem mile a ona se na mě podívala. ,,Jdi někam." prskla a dál pokračovala ve své cestě.

,,Takhle se ke mě chovat nebudeš sakra!"

Tohle neskončí dobře... 😂 A Jerome taky ne, jestli tohle bude na Chloe zkoušet pořád 😂😂😂 co myslíte? 😅😅

Jinak, chci poděkovat za 15000 přečtení!!! Moc vás všechny miluju! Jste úžasní! Znova vám moc děkuju! Určitě pište nápady na speciál, který by jste chtěli ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Nejsem neschopná (Jo jsem...), abych vymyslela speciál, ale chci nějaký, který by se líbil hlavně vám, a bavil vás ❤❤
Ještě jednou, moc děkuju!! ❤❤❤

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat