Kapitola 119.

354 32 17
                                    

---Chloe---

,,Tak jo..." řekl nejistě Dexter a obě děti položil na zem. ,,A v čem to jako bude spát?" nadzvedl Jerome obočí. ,,On si to táta vyřeší. Že?" usmála jsem se na Dextera. ,,No jasně. Jen musím Anabelle na tři týdny někam poslat." podrbal se na zátylku a vypadal, že přemýšlí. ,,Já bych tě teď taky nejradši někam poslala." zašeptala jsem si pro sebe.

,,Omluvte mě, jdu dělat svoje otcovský povinnosti!" řekl hrdě, vzal obě děti a šel nahoru. ,,Nevím jestli mi má být víc líto těch dětí nebo Dextera." podívala jsem se na Jeroma a ten se zasmál. ,,Těch dětí." přikývl s úšklebkem. Odfrkla jsem si a dál sledovala telku.

,,Jdu, čus." prošel okolo nás Dexter. Hned jsem vstala a šla k němu. Chytla jsem ho za vlasy a táhla zpátky do obýváku.

,,Tak to ne frajere! Ty se teď na dobu kdy tu máš ty děti rozluč se všema svýma holkama a vypadni nahoru! A jestli jen zjistím, že jsi vykročil z tohohle bytu bez mého povolení tak tě najdou na dně moře s nohama v betonu! Je ti to jasný?!" zamračila jsem se. ,,Ale já jsem tvůj". ,,Vůbec mě nezajímá, že jsi můj syn! Tvůj otec by mi dobrovolně udělal novýho! A nebo si vezmu toho tvýho!" prskla jsem. ,,S radostí ti udělám novýho Dextera." uchechtl se Jerome. S úsměvem jsem se na něj otočila. ,,Jerome buď té lásky a sklapni, nebo ti ten nos rozbiju znova a vykopnu tě ven z toho okna." řekla jsem sladce a otočila se zpátky na Dextera. ,,Vystřel nahoru za svýma dětma. Já ti garantuju, že ty se z tohohle bytu nepohneš!" prskla jsem a ukázala na schody. Protočil očima a odešel nahoru. ,,Takhle se na to musí." řekla jsem hrdě a posadila jsem se zpět na gauč. Jerome mi dal ruku kolem ramen. Znovu jsem se na něj s úsměvem otočila.

,,Jerome. Moje nabídka s rozbitým nosem a prolítnutím oknem platí na neurčitou dobu." usmála jsem se. ,,Takže si tu ruku strč kam chceš." dala jsem jeho ruku pryč. Nadzvedl obočí a pak se zasmál. ,,Do tebe jí můžu strčit taky?" řekl svůdně. Podívala jsem se na něj pohledem really? Zasmál se a já se od něj odsunula na kraj gauče. Samozřejmě to mu v jeho obtěžování mě nepřekáželo.

---Dexter---

Seděl jsem na posteli a pozoroval děti co leželi vedle mě. Moje děti. Moment.... VŽDYŤ JÁ MÁM TEĎ DĚTI!

,,Neeeeee! Můj sexuální život je u konce!" křikl jsem zdrceně. V ten moment se děcka rozbrečela. ,,A sakra..."

Jak myslíte, že tohle Dexter vyřeší?😂 #Dexterbudetataroku 😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat