Kapitola 52.

536 44 10
                                    

7. Měsíc..

,,Jerome Valesko!" zaječela jsem když jsem vešla do naší ložnice. Skoro vše bylo od krve a všude byli rozházené zbraně. ,,Ano lá.. A sakra." zašeptal když ke mě došel. ,,Kolikrát jsem říkala, že si domů práci tahat nebudeš?!" zakřičela jsem a dala mu facku. Zamračil se. ,,A kolikrát já jsem říkal, že mi nemáš co poroučet?!" zakřičel on. ,,Já ti můžu poroučet jak chci!" zaječela jsem. ,,Ne nemůžeš! Nemůžeš mi diktovat můj život, tohle si pak dělej našemu synovi, ale né mě!" zakřičel a bouchl do stěny. ,,Taky budu, aby to nebyl takovej magor jako ty!". ,,Je to syn psychopatů myslíš, že bude normální?!" vyjekl. ,,Když bude mít normální výchovu tak může bejt normální!". ,,Ale on to má v genech chápeš?! On bude nenormální i kdyby nechtěl!". ,,Jo celej po jeho dokonalým tátovy!". ,,Tohle nemá cenu." odfrkl si. ,,Musíte se hádat? Vždyť je teprve ráno." protočila očima Melanie a šla dolů. ,,Má pravdu." uchechtl se a chtěl mě obejmout. Odstrčila jsem ho a šla dolů.

,,Tak kvůli čemu jste se hádali tentokrát?" zasmála se Melanie když jsem si k ní sedla na gauč. ,,Protože Jerome je idiot co si tahá práci k nám do ložnice." protočila jsem očima. Jen se zasmála a pustila telku. Ucítila jsem nějaké pohyby v břiše a úplně jsem zamrzla. ,,Co se děje?" šťouchla do mě Melanie. ,,Dexter kope." řekla jsem nadšeně. ,,Ukaž!" vyjekla a položila mi ruce na břicho. ,,No jo! To je hezký." usmála se. ,,Co se děje?" přiběhl Jerome. Taky se málem přerazil na schodech, ale to je vedlejší. ,,Dexter kope!" řekla jsem nadšeně. Hned mi sáhl na břicho. Jakmile cítil, že ho Dexter kopl rozzářily se mu oči. ,,Co se děje?" vešel do obýváku se smíchem Aaron. ,,Dexter mě kope." usmála jsem se. ,,Už se u něj projevuje Jeromovství." uchechtl se a sedl si na gauč. ,,Aarone každý dítě kope." zasmála se Melanie. ,,Naše Anabelle nekope." uchechtl se. ,,Protože Anabelle bude klidný dítě." zasmála se Melanie. ,,Jo za to Dexter bude hyperaktivní." uchechtla jsem se a hladila si břicho. Jerome si ke mě sedl a objal mě kolem ramen. ,,Už si to uklidil?" nadzvedla jsem obočí. ,,No..." vydechl. ,,Padej." ukázala jsem na schody. Neochotně vstal a šel ke schodům. ,,Nemůžu ti diktovat co máš dělat." řekla jsem ironicky. Jen se zamračil a odešel. Melanie se přitulila k Aaronovi a sledovali jsme nějaký film. Po asi dvou hodinách mi přišla zpráva.

Otec mého dítěte: pojď nahoru 😄❤

Já: Už jsi to uklidil?

Otec mého dítěte: jo, mám pro tebe překvapení 😂

Já: Jestli to jsou tvé genitálie obalené šlehačkou tak nejdu.

Otec mého dítěte: ... Dobře tak mám dvě 😂😂

Já: Nejdu.

Otec mého dítěte: Dělal jsem si srandu.. Pojď prosím. Chci se ti omluvit. 😳😳

Já: Já asi špatně vidím! Ty, že se chceš omluvit?! 😱😱

Otec mého dítěte: Jo i tak dokonalej člověk jako já dělá chyby... 😳 pojď 😃

Já: Dobře..

Neochotně jsem vstala a dobelhala se do ložnice. Když jsem vešla tak mi to vyrazilo dech. Ložnice byla uklizená a všude byli lístky růží a zapálené svíčky. Z dveří do koupelny vyšel Jerome ve smokingu a držel růži. ,,Ty to tu chceš zapálit, že?" zasmála jsem se. ,,Jo, ale aspoň shoříme spolu." usmál se a dal mi růži. ,,Ty jsi teda romantik." uchechtla jsem se a vzala si růži. Zasmál se vzal mě za ruku a vedl k posteli. ,,Takže tu jde jen o sex?" zasmála jsem se když mě položil na záda a lehl si nade mě. ,,Ne, ještě to tu chci zapálit." zasmál se a přisál se mi na rty.

Dexter se ozývá 😂 se tak těším!! 😂😂💗 BTW. Jerome je romantik 😍😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat