Ráno jsem se probudila dřív než Jerome. Usmála jsem se, šla ke skříni a vzala mu nějaké jeho oblečení. Šla jsem si udělat ranní hygienu, udělala jsem si culík a šla do kuchyně.
,,Ahoj." usmála jsem se na Melanie, která seděla na gauči a četla si. ,,Ahoj." usmála se. ,,Tak co na to Jerome říkal?" nadzvedla obočí a položila knihu. ,,Řekl, že kdybych chtěla dítě tak mi vyjde vstříc." řekla jsem šťastně. ,,To je skvělý!" vypískla, vstala a objala mě. Objetí jsem jí opjetovala. Odtáhla jsem se a šla dělat snídani. Melanie mi pomohla a klukům jsme udělali míchaný vajíčka se slaninou. Po chvilce všichni přišli ke stolu.
Rozdali jsme jim talíře a nechali je se najíst. Já si vzala jen jablko a sedla si na gauč.
,,Chloe?" zavolal na mě Jerome. Otočila jsem se na něj a nadzvedla obočí. ,,Jdi se připravit. Za chvilku půjdeme." usmál se a odešel. Vstala jsem a odebrala se k nám do pokoje. Na posteli byli asi čtyři tašky z různých obchodů. Všechny jsem je vysypala na jednu hromadu a začala se v nich přehrabovat. Věděla jsem, že to všechno vybíral Jerome. Jak? Spodní prádlo bylo všechno krajkované, trička měla velké výstřihy a kalhoty vypadali celkem normálně. Vybrala jsem si černé tričko a legíny. ,,Můžeme?" usmál se Jerome od hlavních dveří. ,,Jasně, že jo." zašklebila jsem se a došla k němu. Chytl mě kolem pasu a vydal se ven k autu. ,,Ty máš řidičák?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ne, ale o to to bude větší sranda." zasmál se a dupl na plyn.
,,Kam pojedeme?" usmála jsem se na něj. ,,Kam jen budeš chtít." uchechtl se. ,,Hm.... Co takhle... Do té malé banky co je na konci města ?" nadzvedla jsem obočí. ,,Tvé přání je mi rozkazem." zasmál se a rozjel se směrem k místu. Před bankou jsme vystoupili.
,,Na." uchechtl se Jerome a podal mi zbraň. ,,Jdeme?" podíval se na mě. ,,Jdeme." usmála jsem se a vešla do banky. Za pultem byl celkem mladý muž, který mě pozoroval. Byli tam ještě nějací lidé, ale muž za pultem mě zaujal nejvíce. Pozoroval mě úchylným pohledem. Došla jsem k němu a ještě se naschvál naklonila. ,,Ahoj. Chtěla bych si vybrat peníze." usmála jsem se a obmotávala si pramen vlasů kolem prstu. ,,Ahoj. Jistě, máš tu účet?" usmál se. ,,Bohužel nemám, ale ty prachy potřebuju." zatvářila jsem se smutně. ,,Dalo by se to nějak zařídit?" dodala jsem s úsměvem. ,,Dalo. Ale něco za to budu chtít." zašeptal a koukal se mi do výstřihu. ,,Hm..." zazubila jsem se. Jerome mě zezadu objal kolem pasu. ,,To je moje holka." zasmál se a vytáhl zbraň. ,,A já se s nikým nedělím." zasmál se a zastřelil ho. V bance nastala panika. Jerome střelil do vzduchu a všichni ztichli. ,,Právě slavíme její návrat. Takže jestli budete v klidu tak nikoho z vás asi nezabijeme." usmál se. ,,Ale zlato, já by jsem se chtěla pobavit." zašklebila jsem se a dívala se na jednoho muže. Začal kroutit hlavou na náznak nesouhlasu. Já začala přikyvovat a šla k němu. ,,Já tě odněkud znám!" ukázala jsem na něj a začala přemýšlet. ,,Ty jsi George!" křikla jsem nadšeně. Jen opatrně přikývl. ,,Strážníku Georgi!" usmála jsem se. ,,Pamatujete co jste mi v Arkhamu dělal?" podívala jsem se mu do očí. Nic nedělal. ,,Já vám to připomenu. Několikrát jste mě znásilnil." zamračila jsem se. Podívala jsem na Jeroma, který za pultem vybíral peníze. ,,Nevím jestli vás to zabije, ale s jistotou můžu říct, že vy už nezasunete." zasmála jsem se a střelila ho do rozkroku. S hlasitým křikem se sesunul k zemi. Všichni začali křičet. Vyšli jsme spokojeně z banky a Jerome mi dal nějaké tlačítko. ,,Co to je?" nadzvedla jsem obočí. ,,Zmáčkni to." usmál se. Stiskla jsem tlačítko. V milisekundě banka vybouchla. My jsme spokojeně nasedli do auta a odjeli.,,To byla paráda!" zakřičela jsem a rozhazovala peníze po naší ložnici. Jerome se zasmál a sedl si na naší postel, která byla pokrytá penězi. Sedla jsem si na něj obkročmo a hodila nad nás peníze. ,,Jerome??" zkousla jsem si spodní ret. ,,Hmm??" zamumlal a usmál se. ,,Víš, že jsem ještě neměla sex v posteli plný peněz?" zasmála jsem se a položila ho na záda. ,,Všechno je jednou poprvé." zasmál se a přitáhl si mě do polibku.
Taky bych chtěla mít postel plnou peněz 😢😂💰💰
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤