Kapitola 71.

391 34 11
                                    

---Chloe---

S klaunem jsme se dívali na film a já po chvilce ucítila ruku na svém stehně. Podívala jsem se na něj nechápavým pohledem. Jen se usmál a dál sledoval film. Začal mi stehno hladit a svou rukou jel stále výš. Když se skoro dotkl mého... Citlivého místa, ruku jsem mu odstrčila. ,,Co tady na mě jako zkoušíš?" zamračila jsem se na něj. ,,Nic." uchechtl se. ,,Aha. A proto jsi se mě právě pokoušel pohladit na.. Ty víš kde." nadzvedla jsem obočí. ,,Ehm.. Co si to o mě myslíš?" odfrkl si. ,,Myslím si to, že se mě snažíš dostat do postele!" znovu jsem se zamračila a vstala. ,,Já?! No dovol. To ty se snažíš do postele dostat mě!" vstal taky. ,,A jak jako?!" prskla jsem. ,,Jsi sexy." zasmál se. Protočila jsem očima a rozhlédla se po pokoji. Procházela tam Isabelle a já si ji odchytla.

,,Isabelle prosím ukážeš mi můj pokoj?" usmála jsem se na ni. ,,Isabelle?" zasmál se šašek. ,,Ano. Tak se jmenuje." zamračila jsem se. ,,Opravdu?" podíval se na Anabelle nechápavým pohledem. ,,A-ano Mr. J." vydechla. ,,Eh.. Stejně ti budu říkat Katarino." zasmál se. ,,Nebudeš. Nejmenuje se tak!" křikla jsem. Podíval se na mě a zamračil se. Vydal se ke mě, ale když byl pár centimetrů ode mě stoupla si přede mě Isabelle. ,,P-prosim Mr. J. Nechte to být." vykoktala. Je vidět, že z něj má opravdu strach. Zasmál se a chytl ji za bradu. ,,Ukaž tady slečně Barton kde má pokoj a pak přijď za mnou." odstrčil ji a odešel. ,,Pojďte semnou." šeptla a dala se do kroku. Následovala jsem ji.

,,Zde je váš pokoj. Bohužel pro vás, sdílíte ložnici s Mr. J." vešla do pokoje a otočila se na mě. ,,Proboha." uchechtla jsem se. ,,Tak já půjdu." chystala se odejít. Já ji chytla za zápěstí a ona se otočila. ,,Proč si to necháš líbit?" nadzvedla jsem obočí. ,,Já nemám na výběr. Buď udělám co chce a nebo mě zabije. A teď mě omluvte. Musím jít." šeptla, vytrhla se mi a odešla. Odfrkla jsem si a lehla si do postele. Po chvilce záživného čumění do stropu mi zazvonil mobil ohlašující novou zprávu.

Můj nejúžasnější syn: Mami?

: Ano? Jinak, ty jsi se mi hrabal v mobilu? 😠

Můj nejúžasnější syn: Jop hrabal a jsem na to hrdej 😃

: Boha.. Co jsi mi to chtěl říct?

Můj nejúžasnější syn: Jo! Mám takový pocit, že se táta chce vyspat s Harley.

: Za 1. Kde jsi přišel na tyhle slova? A za 2. Co?!?!

Můj nejúžasnější syn: Za 1. Je mi 7 let a jsem génius a za 2. Když se cokoliv stane napíšu ti.

: Dobře a co teď tvůj otec dělá?

Můj nejúžasnější syn: Myslím, že hledá sporák. musím jít. Mám rád 💗

: tebe zlato, ahoj

Odložila jsem mobil a zadívala se do stropu. ,Přece by mě nepodváděl.. Nebo jo?' přemýšlela jsem než se rozrazily dveře.

,,Co si jí to nakecala?!"

Dexter je práskač 😱😱 A Joker nadrženej .-.

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat