Kapitola 76.

366 36 12
                                    

---Jerome---

Po chvilce jsem ji odstrčil. Nechápavě se na mě koukala.

,,Promiň, ale já miluju Chloe." zamračil jsem se. Uraženě vstala a odešla.

Ty idiote! Právě jsi přišel o šanci vyspat se s tou nejvíc sexy ženskou v Gothamu!

,,Promiň, ale tohle místo u mě obsadila Chloe." zasmál jsem se a podíval se na knížku ležící na nočním stolku. Nebo spíš Chloenin deníček. Vzal jsem ho a začal si dál číst.

5. Dubna

Kéž by si aspoň jednou všiml! Pořád se motá okolo Maríi! Ale pozor dnes se stal pokrok! Pozdravil ! A taky mi několikrát podkopl nohu, rozbil brejle a tahal za vlasy. Ale i přesto mu právě teď píšu domácí úkol... Udělala bych pro něj úplně všechno. Taky mám novou přezdívku... Plošina. Proč? Protože jako jediná nenosím ty jejich push-upky a tím pádem nemám žádná prsa. Ale nevadí mi to. Stejně jim to jednou karma oplatí.

,,Taky jsme ve škole měli holku, který jsme říkali plošina." zasmál jsem se. ,,A taky Mariu." řekl jsem podezřele.

Ty idiote kdy ti to dojde? To Chloe byla plošina!

A sakra... Moment! To znamená, že já jsem Chloenina první láska! To je haluz.... To je velkej haluz! Takže Chloe mě miluje od 8 let a tudíž se známe od dětství. Že já jí nepoznal už dřív. To bude tím, že už má prsa. A dobrej zadek. A nenosí mastný culíky. A brejle. Jop to bude tím! Zejtra si pro ní pojedu! Nezajímá mě nějaká výměna. Chybí mi. A mé spodní části těla taky.

,,Tati! Máme problém.." vešel do ložnice Dexter. ,,Co se děje?" posadil jsem se a nadzvedl obočí. ,,No... Pojď se podívat." ukázal na chodbu a odešel. Pokrčil jsem rameny a šel za ním.

,,Tak za prvé. Harley a její věci jsou pryč.. A za druhé... Anabelle... Jdi se podívat." vydechl a šel dolů. Takže jestli to dobře chápu. Harley odešla, protože jsem se s ní nevyspal a s Anabelle něco je... A já jako správný strýček zjistím co. Sešel jsem dolů a Anabelle seděla bez náznaku života na gauči.

,,Anabelle?" nadzvedl jsem obočí. ,,Jsou mrtvý..." vydechla. ,,Kdo?" došel jsem k ní a začal ji hladit po zádech. ,,Oni." znovu vydechla. Podíval jsem se na Dextera. ,,Teta Melanie a strejda Aaron umřeli při pádu letadla..." utřel si slzu. ,,Počkat... Cože?" nechápavě jsem se na ně podíval. Dexter pokynul na televizi kde běžela reportáž. ,,A ty nebrečíš?" podíval jsem se na Anabelle. ,,Neumím to." vydechla. Přikývl jsem a objal ji. Díky bohu, že zítra jedu pro Chloe...

Rest in peace... 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
vim, jsem parchant :((
Promiň, že ti věnuji tak sad kapču 😢😢😢 LittleHappyAlien

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat