---Chloe---
,,O co ti zase jde klaune?" stoupla jsem si před Jokera, který si už připravoval pěstí. ,,Mě tady nebude nikdo poroučet! Ještě k tomu on!" zakřičel a pokynul na Edwarda. Otočila jsem se na něj a nadzvedla obočí. ,,Vrazil do mě a já ho slušně požádal o omluvu." zamračil se Edward. ,,Dobře tak jinak. Jokere, prosím omluv se." otočila jsem se zase na Jokera a protočila očima. Chytl mou bradu mezi palec a ukazováček a naklonil se ke mě. ,,Mě tu nebude NIKDO poroučet." zamračil se a doslova mě odstrčil. Chytil mě Edward, který stál zamnou.
,,Dobře, tohle byla poslední kapka." stoupl si přede mě Jerome. Rychle jsem se postavila na nohy a otočila Jeroma k sobě.
,,Zlato neblbni, on tě zabije!" zašeptala jsem směrem k němu a on se pousmál. ,,Tak ať. Ale na tebe NIKDO sahat nebude." lehce mě políbil a pak se zasmál. Prudce se otočil a vrazil Jokerovi pěstí.
,,1-0 pro mě!" řekl nadšeně, zatímco Joker si utíral krev co mu tekla z nosu. Utřel si poslední kapky a zasmál se. Podíval se na Jeroma a pobaveně zakroutil hlavou.
,,Takže ty se umíš i rvát jo? Myslel jsem, že to ty seš ta žena v domácnosti." zasmál se a chtěl Jeromovi vrazit. Ten se ráně, ale vyhnul. ,,I ženy v domácnosti se uměj prát." uchechtl se Jerome. ,,Ty ses nám nějak pochlapil. Vždycky se za tebe prala tvoje holka." zasmál se klaun a Jerome, byl jak kdyby se zasekl. Toho samozřejmě šašek využil a vrazil mu pěstí. Hned potom další a další.
Po několika ranách jsem Jeroma zase otočila k sobě. Skoro celý obličej měl od krve, ale i přesto se usmíval.
,,Jerome?" zamávala jsem mu před obličejem když na mě jen s úsměvem koukal. Najednou chytl moje tváře do rukou a naklonil se ke mě. ,,Ty... Chloe.... Víš co je... Co je tajemstvím... Dobré komedie?" zasmál se. Nechápavě jsem se na něj koukala. ,,Co to zase plácáš?" uchechtla jsem se. ,,Je to snad humor?" zasmál se a já pobaveně zakroutila hlavou. ,,A co to teda je?" usmál se a nadzvedl obočí. ,,Nemám tušení." uchechtla jsem se. ,,Přece načasování." zasmál se a otočil se zpátky k Jokerovi.
,,Už jsi se vyplakal?" zasmál se šašek. ,,Edwarde on ho zabije." podívala jsem se na Edwarda a ten pobaveně zakroutil hlavou. ,,Jeroma se jen tak nezbavíš." zasmál se.
,,Pro tvojí informaci. Já nebrečim." uchechtl se Jerome. Joker šel k němu blíž a vysmál se mu do obličeje.
,,Ty víš co je tajemství dobrý komedie?" zeptal se Jerome dětským hlasem a klaun se na něj nechápavě podíval. ,,Přece načasování." uchechtl se Jerome a kopl klauna mezi nohy. Když byl klaun v předklonu a držel si svoje intimní partie, Jerome mu vrazil pěstí.
,,Takhle se perou ženy v domácnosti!" křikl nadšeně Jerome a ještě šaška kopl do břicha. Otočil se ke mě a objal mě tak, že nás Edward málem musel znova chytit.
,,Zlato... Myslím, že mi... Drtíš kosti a vnitřnosti..." zasmála jsem se a snažila se od něj dostat. Objal mě ještě pevněji a já nemohla dýchat. ,,Jerome já omdlím!" uchechtla jsem se a on už mě konečně pustil. Usmíval se od ucha k uchu a nějak mu nepřekáželo, že skoro celej jeho obličej, je pokrytej krví. ,,Vážně jsi se kvůli mě porval?" uchechtla jsem se a rukávem mu stírala krev. ,,Za tebe? Já myslel, že bojuju za diskriminaci žen v domácnostech." zasmál se. ,,Jerome ty nemůžeš bejt žena v domácnosti. Neuděláš ani čaj." zasmála jsem se já a Jerome začal dělat uraženého. ,,Dobře jak chceš." otočila jsem se k Edwardovi a objala ho. Zarazil se, ale objal mě na zpátek.
,,Co to děláš?" zamračil se Jerome a já se na něj usmála. ,,Našla jsem si novýho, hodnýho a krásnýho chlapa." mrkla jsem na něj. ,,Já snad nejsem krásnej? A hodnej? Teda... Hodnej nejsem, ale jsem nejkrásnější." prohrábl si rukou vlasy. ,,Ale Edward je větší blázen." usmála jsem se a přitiskla se víc k Edwardovi, který měl výraz jako kdyby byl v nebi plným hádanek. ,,On?! Já tady kvůli tobě teď knockoutl Jokera!" řekl nachápavě a ukázal na místo kde před tím ležel Joker. Asi se doplazil na ošetřovnu... ,,Ale Eddie mě vždycky víc vzrušoval." řekla jsem svůdně a políbila Edwarda na tvář. Jerome se na mě nechápavě a zároveň naštvaně koukal. ,,No co. Byl bys radši za Oswalda? Protože to taky není problém." usmála jsem se a sledovala jak vzteky a žárlivostí rudne.
Taky bych ho mohla jednou za čas vytočit. Bez ohledu na to jestli někoho knockoutl nebo ne.
Je to, ale mrcha :D Ale tak, why not, že? 😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤