---Chloe---
Zalapala jsem po dechu a překvapeně se dívala na Jeroma. Dexter a Anabelle se usmívali a naznačovali mi abych řekla "ano". Ty šmejdi o tom určitě věděli! Jerome si ještě klekl aby tomu dal víc "šmrncu".
,,Jerome já..." dostala jsem ze sebe a stále přemýšlela co říct. ,,Kotě. Ať už chceš říct cokoliv tak s tím prosimtě pohni. Začíná mě dost bolet koleno." uchechtl se. ,,Máma chtěla říct, že jo!" zasmál se Dexter. ,,Dextere přestaň mluvit za mě!" zamračila jsem se na něj. ,,Já to řekl, protože vim, že to sama neřekneš." uchechtl se a vzal si do náruče jedno ze svých dětí. ,,Řekla!" prskla jsem. ,,A, že ne." s úšklebkem nadzvedl obočí a ve mě se probudila soutěživost. Sice nebylo o co soutěžit, protože Jerome není zrovna výhra, ale tohle bylo hecování. A mě nebude nikdo hecovat! ,,Ano dám!" usmála jsem se na Jeroma i když jsem teprve zpracovávala co jsem řekla. ,,Myslíš to vážně?" uchechtl se. ,,Jop. Myslím to vážně!" řekla jsem rázně a nasadila si prstýnek. To jsem zase na něco kejvla... Jerome vstal a objal mě.
,,A taky jí chybí sex." pošeptal Dexter pobaveně Anabelle a ta se zasmála. ,,Dextere já tě slyšela." zašeptala jsem a nasávala Jeromovu vůni. ,,Já nic neřekl!" prskl uraženě. ,,Dextere já to taky slyšel tak nezapírej." řekl pobaveně Jerome a jeho ruce pomalu sjížděli na můj zadek. Bylo mi jasný kam tohle povede.
---Anabelle---
Teta se strejdou se začali líbat a odešli nahoru.
,,Jestli kvůli nim děcka neusnou, tak je půjdu vlastnoručně vykastrovat." protočil Dexter očima a já se zasmála. ,,Ale jdi ty. To neuděláš, protože v ten moment budeš uspávat Dextera juniora a brblat si tu toho proč ta vymaštěná Diana nešla na potrat, že tvůj sexuální život je u konce a jestli to takhle půjde dál tak ti upadnou ruce." uchechtla jsem se a vzala si do náruče jeho dceru Miu. ,,Když už mluvíme o tom sexuálním životě." podíval se na mě a svůdným pohledem (spíš totálním rape facem) si mě prohlížel. ,,Ne." prskla jsem a začala Miu lechtat na chodidle. ,,Prosím! Jen jednou! Mysli na mě! A na moje potřeby!" řekl zdrceně a položil Lucase na zem. ,,Ty vole. Ty za chvíli znásilníš i svoje děti." uchechtla jsem se. ,,Takže se semnou vyspíš?" řekl s nadzvednutým obočím a nadějí v hlase. ,,Ne! S tebou já už jsem skončila Dextere." zamračila jsem se. ,,Jen jedno jedinkrát! Prosím!" klekl si na kolena a začal mě prosit. ,,Ne. Běž si za svojí kámoškou z recepce." vyplázla jsem na něj jazyk a začala na Miu dělat ksichty. ,,Nemůžu se hnout z bytu a dneska nemá službu. Je tam nějaká důchodkyně." protočil očima. ,,Tak s někým kdo tu bydlí. Já ti děcka pohlídám a ty si užiješ." pokrčila jsem rameny a pokračovala v dělání obličejů na Dexterovo dítě. Dexterovi se na tváři objevil úšklebek a on se zasmál. ,,Dextere doufám, že nemáš v plánu vyspat se s ní." zamračila jsem se. ,,S kým přesně?" uchechtl se. ,,Ty víš koho myslím!" prskla jsem. ,,Ale když ona je tak sexy! Ta prdel a ty prsa! Neříkej, že kdyby jsi byla mnou, že by jsi po ní nevyjela!" zamračil se a složil si ruce na hrudi. ,,Kdybych byla tebou tak bych i dělala to co ty. To znamená: Vojet všechno co má díru a dejchá." uchechtla jsem se. Protočil očima a vstal. ,,Kam jdeš?" zamračila jsem se. ,,Jdu na návštěvu k Barbaře." zasmál se a odešel.
Už jsem tady zas! Já miluju minecraft... Sorry. Jsem se nechala unýst :D Omlouvám se, že tak dlouho nevyšel žádný díl, ale jsou ty svátky a my teď jezdíme všude možně po příbuzných atd... Takže promiňte :((
Tak co? Práskneme to na Dextera nebo ne? :DD :p
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤