Kapitola 10.

1K 69 4
                                    

,,Jerome." vydechla jsem. Chytla jsem Ann za ruku a rozeběhla jsem se směrem k místu kde Jerome bydlí.

,,Věděl jsem, že se vrátíš. Chloe." zasmál se a pustil nás dovnitř. ,,A tohle je kdo?" řekl znechuceně, posadil se do svého křesla a ukázal na Ann. ,,J-já jsem Ann a jednou bych chtěla být jako Chloe." řekla nervózně. ,,Proč jen jako Chloe. Proč ne jako já?" řekl ubliženě a dal své ruce na svou hruď. ,,Protože jsem zabila víc lidí. A taky ti něco chybí a něco přibývá." řekla znuděně a položila své ruce na Annina ramena. ,,A to co přibývá není malé." začal se smát. Ann se na mě podívala pohledem alá really?. ,,Ha, ha, ha." ironicky jsem se zasmála. ,,No... A kde ta holka" ,,Ann" skočila mu Ann do řeči. ,,A kde ta Ann bude spát?" zdůraznil její jméno a zaxichtil se na ní. Ann se zasmála. ,,Co je tu k smíchu?" podíval se na ni Jerome nechápavým pohledem. ,,Jsi směšný." zasmála se Ann. Jerome začal dělat ublíženého. ,,Tohle se mě dotklo!" začal dělat, že brečí. ,,Potřebuju obejmout!" řekl smutně, odstrčil Ann a objal mě. Jednu svou ruku umístil na můj zadek. Hned jsem ho odstrčila. ,,Sklidni si ty svoje nadržený hormony!" řekla jsem nepříjemně. Jerome i Ann se začali smát. Jen jsem protočila očima. ,,Ann budeš spát semnou v mém pokoji." řekla jsem a Jerome, jako by se zasekl. ,,Myslím si, že Ann jako... Kolik ti je?" podíval se na ní. ,,13." řekla pobaveně. ,,Myslím si, že Ann jako 13ti letá dívka by chtěla pokoj jen pro sebe. Nemám pravdu Ann?" podíval se na ni a nadzvedl obočí. Ann jenom přikývla. ,,Takže navrhuju... Moment já nenavrhuju. Já říkám, že Ann bude v tvém pokoji a ty budeš semnou v mém." podíval se na mě. V jeho očích bylo vidět pobavení. ,,Dobře. Ale mám pravidla!" vztyčila jsem do vzduchu prst. ,,Poslouchám" zasmál se Jerome a sedl si do křesla. ,,Za 1.Nebudeš mě osahávat a ani nic podobnýho. Za 2. Nebudeš se mě pokoušet dostat do postele. Stejně ti nedám. A za 3. Chci svou postel." složila jsem si ruce na prsou. ,,1. Nemůžu zaručit. 2. Stejně tam jednou půjdeš dobrovolně takže se o to nemusím pokoušet a za 3. Šetřím, takže budeš v posteli semnou." usmál se. ,,Oh bože...." zašeptala jsem. ,,Stačí když mi budeš říkat Jerome jako vždycky, ale oslovení bůh mi taky nevadí." zasmál se a Ann se k němu přidala. ,,Já ho zbožňuju." řekla mezi smíchem Ann. ,,Vidíš? Ber si z tý holky příklad." ukázal na Ann. Jen jsem zakoulela očima.

,,Ann už spí?" přišla jsem do obýváku kde seděl Jerome. ,,Jo." odsekl. ,,Fajn, tak já si jdu taky lehnout." šeptla jsem. Šla jsem se teda ještě vykoupat aby se neřeklo.

,,Doprdele..." šeptla jsem. Já trubka si zapomněla vzít pyžamo. Obmotala jsem kolem svého těla ručník a modlila se aby Jerome nebyl v ložnici. Samozřejmě, že seděl na posteli! Vešla jsem tedy do místnosti a vydala se ke skříni, která byla na druhé straně místnosti. ,,Wow... Nikdy jsem si nevšiml, že jsi tak pěkná holka." zasmál se Jerome. ,,Moc se nevzrušuj Romeo, jdu si jen pro pyžamo." vyplázla jsem na něj jazyk. Jerome se zvedl a mířil si to ke mě. ,,Nezapomeň, že jsi u mě. Copak jsi zapomněla na naší dohodu, uzavřenou v Arkhamu?" zasmál se a chytl mě kolem pasu. ,,Nezapomněla, jenže v dohodě nebylo nic o tom, že se s tebou budu muset vyspat." mrkla jsem na něj a snažila se dát jeho ruce z mého pasu. Neúspěšně. ,,Nesnaž se." zasmál se a přisál se mi na rty.

Pokračování příště...

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat