Kapitola 164.

584 38 40
                                    

---Chloe---

,,Ona je mrtvá! Ona se teď někde rozkládá! Už jí někde žerou červy! Já jsem zklamala Aarona a Melanie!" ječela jsem a snažila se jakkoliv kontaktovat Anabelle. ,,Ježiši tak zavolej policajty ne?" zeptal se nechápavě Jerome. ,,Jerome... Nevím jestli ti to dochází, ale... MY JSME VRAZI JEROME! MY NEMŮŽEME ZAVOLAT POLICII!" zakřičela jsem na něj. ,,Táta je blbej.". ,,A hodně." zasmála se Carrie a Charlie se samozřejmě hned přidal. ,,Chloe je normální, že mě šikanují vlastní děti?" nadzvedl obočí. ,,Ne není! Ale teď hledáme Anabelle! Vzpomínáš?!" zamračila jsem se. ,,Čau, co je?" přišel Dexter a my se na něj podívali. ,,Anabelle je pryč." zašeptala jsem a promnula si oči. ,,Tohle tu řešíte? Určitě už je zase s tím pedofilem." protočil očima. ,,Není. Edovi jsem volala. Anabelle tam není a navíc je to pomelo už mrtvý." protočila jsem očima a všichni čtyři se na mě podívali. ,,Hele tentokrát za to já nemůžu!" zvedla jsem ruce v obranném gestu. ,,Jasně." uchechtl se Jerome. ,,Jerome už mi dost lezeš na nervy!" křikla jsem a on se ušklíbl. ,,Hele... Budu muset jít..." ozval se Dexter a rychle odešel. ,,Co to s ním teď je? Pořád někam chodí." zamračila jsem se. ,,Určitě jeho běžný činnosti. Nic zvláštního."

---Dexter---

,,Že ti to tak trvalo." protočil očima. ,,Pracuju s tebou, ne pro tebe opeřenče." zamračil jsem se a sedl si do křesla. ,,Jasně." mávl rukou a sedl si naproti mě. ,,Co ty a ten tvůj pedofil?" nadzvedl jsem obočí. ,,Přestaň s touhle přezdívkou." procedil mezi zuby. ,,Dobře. Promiň." uchechtl jsem se. ,,A o Eda se nestarej. Běž se radši podívat za svou starou známou." ušklíbl se a já taky. ,,S radostí." zasmál jsem se a odešel.

,,Vstáváme." uchechtl jsem se a strhl Anabelle pytel z hlavy. Chvíli na mě jen nevěřícně koukala a pak se zamračila.

,,Ty... Ty hovado!" zakřičela. ,,Ale no tak. Klidni slovník." usmál jsem se. Začala ječet, takže jsem jí musel dát ruku přes pusu. ,,Ticho. Jsi strašně otravná." procedil jsem mezi zuby. Ztichla a jen se mračila. ,,Tak jo. Takhle potichu buď pořád." usmál jsem se a dál ruku pryč.

,,Proč to děláš?" nadzvedla nechápavě obočí. ,,Známe se spolu 17 let Dextere. Prožili jsme toho hodně." zašeptala. ,,Jo. To mě strašně mrzí, ale prachy jsou prachy." usmál jsem se. ,,Dobře. Ale jestli mě chceš zabít, tak to udělej rychle. Konečně se zase uvidím s mámou a tátou." začaly jí téct slzy. ,,Promiň, ale mám jasný pokyny. Já tě nemám zabít." vzal jsem její bradu mezi palec a ukazováček. Podívala se na mě s nadějí v očích.

,,Já tě mám zničit."

---Jerome---

,,Jerome sklapni už sakra!!" zaječela na mě Chloe. ,,Já za to nemůžu, že jsi tak špatná co se týče péče o rodinu." pokrčil jsem rameny. ,,Já nejsem špatná! Já se tady starám o všechno a všechny! Co tu děláš ty?!" křikla a hodila po mě vázu, které jsem se úspěšně vyhnul. ,,Já jsem skvělý příklad pro naše děti." pokynul jsem na Charlieho s Carrie. ,,Tak to pardon pane dokonalý! Ty totiž neděláš chyby, že?!" rozhodila rukama. ,,Ne." usmál jsem se. Zamračila se a šla do kuchyně. A jelikož mě bavilo jí neskutečně provokovat. Šel jsem za ní. Osudová chyba.

,,To je ta špatná máma." uchechtl jsem se a stoupl si za ní. ,,Sklapni Jerome. Mám v ruce nůž a nedělá mi problém ho použít." procedila mezi zuby. ,,Už se bojím." ušklíbl jsem se. Nenávistně se na mě podívala a pokračovala si ve svém. ,,Chloe ty jsi tak špatná máma. Tak neschopná." pokračoval jsem ve své provokaci, když jsem si všiml, že začíná rychle oddechovat. ,,Tak neschopná, špatná. Komu se povede ztratit svojí ne-". ,,Sklapni!" zaječela, rychle se otočila a bodla mi nůž do krku. Začal jsem lapat po dechu a cítil jak ztrácím čím dál víc krve.

,,Panebože! Ne! Jerome odpusť mi to!" byla poslední slova co jsem slyšel. Aspoň teď...

The end.
Bum! Konec prvního dílu WMIA! Strašně moc vám děkuju za všechno čeho jsem díky vám dosáhla. Není to jen o přečtení, ale i o tom, že jsem poznala nové lidi a splnila jsem si svůj sen. A to jen díky tak úžasným lidem jako jste vy. Jste boží ❤❤❤

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat