,,To je test..." zašeptala jsem. ,,Ano. A jaký to je test?" zamračil se. ,,Těhotenský." sklopila jsem pohled. ,,Ano. A jaký je?" nadzvedl obočí. ,,Hezký?" uchechtla jsem se a podívala se na něj. ,,Jaký je ten test?!" křikl. ,,Pozitivní.." zašeptala jsem. ,,A to znamená." znovu nadzvedl obočí. ,,Jerome neříkej mi, že nevíš co znamená když je těhotenskej test pozitivní." protočila jsem očima. ,,A to znamená!" křikl. ,,Že jsem těhotná." pípla jsem a vstala. ,,A to znamená." nadzvedl obočí. ,,Že budeme mít dítě. Proboha Jero." zastavil mě uprostřed věty, protože mě políbil. Nechápala jsem co se děje. Odtáhl se s velkým úsměvem na tváři. ,,Myslím, že mi něco uteklo." zasmála jsem se. ,,Melanie mi o tom dole řekla." zasmál se. ,,Ty jsi zlej." našpulila jsem rty a zasmála se. ,,Ale jdi ty." zasmál se, vzal mě do náruče a odnesl do postele. Pomalu mě položil a vyhrnul mi triko tak, aby mi bylo vidět jen břicho. Naklonil se k břichu a usmál se.
,,Ahoj prcku." zasmál se a políbil mě na břicho. Usmála jsem se a začala ho hladit po vlasech. ,,Tady je tvůj táta. Chtěl bych ti říct, že se na tebe moc těším." šeptal. Bylo to moc hezký. ,,Ale nemysli na to, že si mámu necháš jen pro sebe. Musíš se s tátou podělit." uchechtl se. ,,Protože tvůj táta je nadrženec." zasmála jsem se. ,,Kazíš mi proslov." uchechtl se. ,,Promiň." zašeptala jsem a zašklebila se. Zasmál se a pokračoval. ,,I když ti jsou teprve asi dva týdny, tak se na tebe moc těším." usmál se. ,,To už jsi říkal." uchechtla jsem se. ,,Pšt!" zasmál se. ,,A slibuju ti, že budeš se zbraněma umět dřív než se naučíš chodit." tentokrát jsem se zasmát musela. Jerome se na mě zamračil a pak se zase zasmál. ,,Budu na tebe hrdý ať už budeš krásná holčička po mamimce a nebo neskutečně dokonalej kluk po tátovy." zasmál se a znovu mě políbil na břicho. ,,To určitě." odfrkla jsem si a zazubila se. ,,Nevěříš?" zasmál se. ,,Dokaž to." vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Teď se semnou musíš podělit!" zašeptal znovu k břichu a lehl se nade mě. ,,Říká, že se rádo podělí." zasmála jsem se. Jen se zašklebil a začal mě líbat.
,,Maminko, vstávat." zasmál se. Jen jsem něco nesrozumitelně zamumlala. Uchechtl se. ,,Vstávej je snídaně." políbil mě na krk. Otevřela jsem oči a protáhla se. ,,Ahoj." zasmála jsem se. ,,Ahoj." uchechtl se a dal mi pusu. Odkryl mi deku a zase se mi naklonil k břichu. ,,Ahoj prcku." zasmál se a políbil mi břicho. ,,Nevadí ti, že jsem nahá?" zasmála jsem se. ,,Vůbec." zasmál se. Protočila jsem očima, vstala a vydala se ke skříni. Vzala jsem si spodní prádlo a Jeromovo triko. ,,Proč máš moje triko?" zasmál se. ,,Protože chci." mrkla jsem na něj a šla do kuchyně.
,,Ahoj mamčo." zasmál se Aaron. ,,Ahoj." uchechtla jsem se. ,,Melanie? Pojedeme dnes koupit ty šaty?" podívala jsem se na ni. Jen s úsměvem přikývla. ,,A mohli by jsme se zastavit v nemocnici?" zeptala jsem se nejistě. ,,Určitě." usmála se. ,,Tak já se půjdu obléct." usmála jsem se. Zase jsem vrazila do Jeroma. ,,Ty se nasnídáš." zasmál se a dal mi do ruky jablko. Zamračila jsem se na něj a zakousla se do jablka. ,,Nemrač se. Ať to po tobě prcek nezdědí." zasmál se a jemně mě šťouchl do břicha. Melanie se na nás s úsměvem koukala. ,,Aarone já chci mimčo!" usmála se na Aarona. ,,Máš svatbu." zasmál se. Jen si složila ruce na prsou a zamračila se. Uchechtla jsem se a šla se převlíct.
,,Tak jedem." usmála jsem se na Melanie. ,,Jojo." usmála se a šla ven.
Jerome bude dobrej táta 😍😊😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤